הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ מבטיח: כיפת ברזל מעל ארצות הברית
הנשיא לשעבר הבטיח שאם ייבחר לכהונה נוספת, הוא יקדם מערכת הגנה אווירית כמו שיש לישראל – אלא שהיא תיבנה בארצות הברית, תגן על המדינה ותביא להרבה משרות

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ התחייב ביום שבת כי אם ינצח בבחירות וייכנס לכהונה שנייה בבית הלבן, הוא יגן על ארצות הברית באמצעות גרסה גדולה בהרבה של מערכת ההגנה האווירית של ישראל, כיפת ברזל.

"בכהונתי הבאה, נבנה כיפת ברזל גדולה מעל ארצנו - כיפה כזו שלא נראתה מעולם", אמר הנשיא ה-45 של ארצות הברית המתמודד לקדנציה שנייה, בכנס הקואליציה לאמונה וחירות שנערך בוושינגטון די.סי אל מול יותר מאלף נוצרים אוונגליסטים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"מגן הגנה אווירית מתקדם שיבנה כולו בארצות הברית - ויצור משרות, משרות, משרות", אמר טראמפ, והדגיש: "אנחנו הולכים לבנות אותה בארצות הברית".

"לישראל יש, לישראל יש. אז למה לנו אין", הוסיף טראמפ, שכזכור כבר העלה את הרעיון הזה בעבר, אך טרם הציע פרטים כמו מה תהיה העלות והאם מערכת ההגנה האווירית צפויה לכסות את כל ארצות הברית או רק חלקים ממנה.

מאוחר יותר באותו היום, טראמפ הגיע לפילדלפיה לכנס נוסף שנערך בקמפוס אוניברסיטת טמפל – שם הוא תקף את הנשיא המכהן ג'ו ביידן במגוון נושאים, החל ממהגרים ועד האינפלציה.

"לפני פחות מארבע שנים, היינו מדינה גדולה, ובקרב שוב נהיה מדינה גדולה", אמר.

"היה לנו הגבול הבטוח ביותר בהיסטוריה של מדינתנו. עכשיו יש לנו את הגבול הכי לא בטוח בהיסטוריה", אמר טראמפ.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE