הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי העלאת שכר המינימום: עסקים בקליפורניה קורסים
אחרי יותר מ-30 שנה של פעילות, סניף מקדונלד'ס בקניון 'סטונסטאון גלריה' שבסן פרנסיסקו נאלץ לסגור את שעריו – בגלל שזה פשוט יקר מדי להריץ את העסק

אחד מסניפי מקדונלד'ס הוותיקים ביותר בסן פרנסיסקו, הפך לקורבן האחרון של העלאת שכר המינימום החדש בקליפורניה, 20 דולר לשעה.כך לפי דיווחים.

מקדונלד'ס בקניון 'סטונסטאון גלריה', הממוקם כשמונה מיילים דרומית-מערבית למרכז סן פרנסיסקו, נסגר לצמיתות ביום ראשון - זאת לאחר יותר מ-30 שנה של פעילות באזור.

"זהו יום קשה מאוד עבור משפחתי", אמר בעל הזיכיון, סקוט רודריק, בראיון לערוץ חדשות מקומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רודריק האשים את הסגירה במספר גורמים - אך אמר שהחוק החדש שהעלה את שכר המינימום במדינה מ-16 ל-20 דולר לשעה דחף את העסק לקצה.

יחד עם סירוב המשכיר למשא ומתן על שכירות לטווח ארוך, מס נכסים גבוה ודמי שכירות בקניון - כל אלה ביחד הפכו את מקדונלד'ס 'סטונסטאון' למיקום היקר ביותר לתפעול מתוך חברת המסעדות שלו - והעלאת השכר החדשה הייתה יותר מדי כדי להמשיך ולהאיר את המקום.

"היה לי ולכל הצוות שלי את התענוג לשרת את השכונה למעלה מ-30 שנה", אמר בעל הזיכיון בהודעה שהודבקה על דלתם בעת הסגירה.

 

 

"כל אחד מחברי הצוות היקרים שלנו הוצעה לו הזדמנות להמשיך ולעבוד עם חברת המסעדות שלי או בסניפי במקדונלד'ס סמוכים אחרים", הוסיף רודריק.

מאז שהוצג שכר המינימום החדש ב-1 באפריל, עסקים רבים נסגרו ברחבי קליפורניה.

אחת הסגירות האחרונות שנרשמו מוקדם יותר החודש, כללה את 'ארבי'ס רוסט ביף', שהיה נקודת ציון בשדרות סאנסט בהוליווד במשך 55 שנים

"עם האינפלציה, מחירי המזון עלו מאוד ושכר המינימום של 20 דולר לשעה היה המסמר האחרון בארון", אמר בעבר המנהל הכללי גארי האש ללוס אנג'לס טיימס.

רשת המזון המהיר 'פוסטרס פריז' גם סגרה סניף ליד פרסנו, והאשימה ישירות את שכר המינימום החדש בקריסתה.

 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE