הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשש לרעלן: ריקול נרחב למוצרי קפה
יותר מ-250 מוצרים תחת שמות שונים המיוצרים ומופצים על ידי חברת Snacpchill עשויים להכיל את חיידק הבוטוליזם, שאם לא מטופל בזמן יכול להיות קטלני

מאות מוצרי קפה בפחיות זוכרים להיזכר בחשש לזיהום חיידק הבוטוליזם, כך דיווח מנהל המזון והתרופות, ה-FDA.

המוצרים מיוצרים על ידי החברה הממוקמת בוויסקונסין, Snapchill LLC, אשר הודיעה על ריקול באופן רצוני ליותר מ-250 מוצרים שהופצו ברחבי המדינה ללקוחות וספקים שונים, וכן נמכרו לצרכנים באינטרנט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ה-FDA העלה חששות לגבי תהליכי היצור של הקפה בפחיות, ואמרה לחברה כי הסוכנות לא הודיעה - כפי שנדרש לפי התקנות - על השיטה בעלת החומציות הנמוכה של ייצור המוצרים בפחיות. תהליך הייצור מהווה סיכון לגדילה וזיהום של הרעלן הפוטנציאלי הקטלני, בוטולינום.

בוטוליזם, סוג של הרעלת מזון, יכול להתרחש כתוצאה מבליעת הרעלן, ולגרום תסמינים כמו חולשה, סחרחורת, ראייה כפולה, נפיחות וכאבי בטן, וכן קושי בנשימה, דיבור או בליעה, לפי ה-FDA.

תסמינים יכולים להופיע בתוך שש שעות ועד כשבועיים לאחר החשיפה, ודורשים טיפול רפואי מיידי, כיוון שבוטוליזם יכול להיות קטלני אם לא יטופל.

 

 

למרות שלא דווחו מחלות הקשורות לקפה של Snapchill והחברה אינה מודעת לכל זיהום במפעל או המוצרים, עדיין נקבע ריקול על מגוון רחב של מוצרים בשל הסיכון למחלה.

המוצרים עליהם הוכרז ריקול נמכרים בפחיות בגדלים שונים, במספר מקומות מכירה ותחת שמות מותגים שונים. כדי לדעת אם פחית הקפה יוצרה על ידי החברה, יש לחפש את הכיתוב: Produced and distributed by Snapchill LLC.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE