הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תכירו את הפקיד החדש בממשל ביידן – עם היסטוריה של שנאת ישראל
טיילר צ'רי קודם לאחרונה לצוות התקשורת של הבית הלבן, ופוסטים שצייץ בעבר החלו לצוץ שם הוא כתב כי הוא "תומך בעזה" ו"אני לא מתבייש, פ^ק על המבטים שלכם"

פקיד בממשל ביידן שקיבל לאחרונה קידום בתפקיד, סופג ביקורת קשה בגין פוסטים ישנים שפרסם ברשתות החברתיות בהם שיבח את התנועה נגד ישראל והשווה שוטרים ל"עבדים פטריוטים".

טיילר צ'רי עבד עד לאחרונה במשרד הפנים האמריקאי, ובשבוע שעבר קיבל קידום גדול והצטרף לצוות התקשורת של הבית הלבן. אלא שמיד החלו לצוץ ציוצים ישנים שלו שמעלים דאגה לגבי האג'נדה הפוליטית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בשנת 2015, צ'רי, שעבד במשך שלוש שנים במחלקת הפנים, התייחס למותו של פרדי גריי – גבר שחור שמת במעצר משטרתי. "מתפלל לסיום מדינת המשטרה הקפיטליסטית הזאת, אשר מונעת על ידי גזענות, במפורש ובמשתמע".

כמה חודשים לאחר מכן, פוסט אחר ברשת החברתית שאז נקראה טוויטר, צ'רי כתב: "הגיע הזמן לזכור שמערכת המשטרה המודרנית היא התפתחות ישירה של ססיורי עבדים וקבוצות לינץ'".

בשנה שלפני כן, הוא הביע את תמיכתו בתנועות פרו-פלסטיניות, ובאחד הפעמים כתב: "תרימו כוס בבר לכבוד סיום הכיבוש של פלסטין – אני לא מתבייש ופ^ק על המבטים שלכם", זאת לצד האשטאג של 'אני תומך בעזה' ו'תשוחרר פלסטין'.

בפוסטים אחרים הוא האשים את הרפובליקנים בהתמקדות יתר ב"פוליטיקה של תלונות לבנות" ואחר כך קרא במפורש לסיום הפעילות של ICE, סוכנות המכס וההגירה.

אחרי הסערה, ביום ראשון האחרון צ'רי התייחס לפוסטים הישנים שלנו ואמר: "פוסטים קודמים מתקופה שבה הייתי צעיר, לא משקפים את דעותיי הנוכחיות. נקודה".

"אני תומך באג'נדה של ממשל זה – ואמשיך בעבודת התקשורת שלי במיקוד על מדיניות האקלים והסביבה שלנו", הוא הוסיף.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE