הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אווה לונגוריה מאוכזבת מהוליווד: "התעשייה לא ליברלית ופרוגרסיבית מספיק"
כוכבת 'עקרות בית נואשות' אומרת שהאופן שבו תעשיית המסך מוצגת היא אחיזת עיניים. "אנחנו הולכים בכיוון הלא נכון, למרות שהתפיסה היא שאנחנו עושים טוב"

השחקנית אווה לונגוריה תקפה את הוליווד השבוע על כך שהיא לא "פרוגרסיבית" מספיק כלפי נשים ואנשי צבע.

"אנשים חושבים שהוליווד הוא תעשייה ליברלית, פרוגרסיבית - אבל זה לא כך", אמרה בת ה-49, "היה נהדר אם היה שוויון מגדרי בכל התפקידים, אבל אין לנו זאת. יש לנו פחות במאיות ופחות לטינים מול המצלמה מאשר היו לנו לפני כמה שנים. אז אנחנו למעשה הולכים בכיוון הלא נכון, למרות שהתפיסה היא שאנחנו עושים כל כך טוב".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מאז שהסדרה "עקרות בית נואשות" הסתיימה ב-2012, לונגוריה התמקדמה בעיקר בעשייה מאחורי הקלעים כמפיקה.

"נשים עדיין לא מקבלות את אותן ההזדמנויות כמו הגברים", אמרה לונגוריה בראיון. "מה שאנחנו עושים בתעשייה חשוב, זה יכול לשנות תרבות וכשאתה משנה תרבות, אתה יכול לשנות מדיניות, תפיסה. אתה יכול לשנות הרבה דברים עם סיפורים".

לונגוריה תחזור בקרוב להופיע מול המצלמה עם המיני-סדרה בת שישה פרקים "ארץ הנשים", שהופקה עם חברת המדיה החדשה שלה, Hyphenate Media Group.

"אני אוהבת להפיק עם מטרה", אמרה. "אני רוצה לספר סיפורים עבור הקהילה הלטינית שלי. יש לנו הרבה גיבורים, דברים לומר, בריכת כישרונות מדהימה של מספרי סיפורים. זה מרענן וחדשני - בתעשייה שממשיכה לפנות לאותם כותבים ויוצרים עבור אותם הסיפורים - להחזיק בנקודת מבט ובפרספקטיבה שונה, כי זה משנה הכל, הופך את הדברים למעניינים יותר, רלוונטיים יותר".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE