הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חדשות עצובות: כוכבת 'היומן' חולה באלצהיימר
ג'ינה רולנדס גילמה את דמותה המבוגרת של אלי המילטון שחולה בדמנציה. 20 שנה אחרי, בנה של רולנדס – שהפיק את 'היומן' – סיפר כי אמו "בדמנציה מלאה"

השחקנית האגדית ג'ינה רולנדס, זוכת פרסי קולנוע שכיכבה בסרט 'היומן' – חולה במחלת האלצהיימר.

בנה, הבמאי ניק קסאווטיס, שיתף את החדשות העצובות ביום שלישי במהלך ציון 20 שנה לסרט 'היומן' אותו ביים – שם אמו ג'ינה גילמה את דמותה של אלי החולה בדמנציה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"גייסתי את אמא שלי לשחק את אלי המבוגרת, ובילינו הרבה זמן בדיבורים על אלצהיימר וברצון להיות אותנטיים עם זה, ועכשיו, בחמש השנים האחרונות, היא חולה באלצהיימר", אמר קסאווטיס, שסבתו המפורסמת, ליידי רולנדס, גם סבלה מהמחלה.

"היא בדמנציה מלאה, וזה כל כך מטורף — חיינו את זה, היא שיחקה את זה, ועכשיו זה עלינו", הוסיף.

ג'ינה, בת 94, דיברה ב-2004 על כיצד מאבק אמה עם אלצהיימר השפיע על החלטתה לגלם את אלי בסרט המבוסס על רומן הבכורה של ניקולס ספארקס מ-1996.

"עברתי את זה עם אמא שלי, ואם ניק לא היה מביים את הסרט, אני לא חושבת שהייתי הולכת על זה — זה פשוט קשה מדי", היא שיתפה אז. "זה היה סרט קשה, אך נפלא".

קסאווטיס בן ה-65, אמר שסרט הדרמה המרגש, שכיכבו בו גם ראיין גוסלינג, רייצ'ל מקאדמס וג'יימס גארנר, "מחזיק בצורה די טובה" אחרי שני עשורים.

"תמיד זה מפתיע לשמוע שעבר כל כך הרבה זמן, אבל זה הגיוני", הוא אמר. "אני פשוט שמח שזה קיים... נראה שזה עבד, ואני מאוד גאה בזה".

ג'ינה היא הידועה ביותר בזכות שיתופי הפעולה המוערכים שלה עם בעלה המנוח, ג'ון קסאווטיס, כולל הסרטים "אישה תחת השפעה" (1974) ו-"גלוריה" (1980). היא קיבלה מועמדויות לאוסקר על שתי התפקידים הללו. היא גם זכתה בשני פרסי גלובוס הזהב ושלושה פרסי אמי.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE