הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרופא מקליפורניה שניסה לרצוח את משפחתו כאשר האיץ את מכונית הטסלה מצוק - לא יעמוד לדין
הרדיולוג, אשתו ושני הילדים הצעירים שרדו את הנפילה מצוק "מגלשת השטן" שבגובה כ-70 מטרים, במה שהוגדר על ידי התובעים כניסיון רצח. אבל בית המשפט ביטל זאת

הרופא מקליפורניה שהואשם כי האיץ את מכונית הטסלה שלו מצוק בגובה של כ-70 מטרים עם אשתו ושני ילדיו בפנים – לא יעמוד למשפט פלילי.

דרמש פאטל, רדיולוג בן 42, קיבל ביום חמישי הסדר של בריאות הנפש מטעם בית המשפט, זאת בשל ראיות לכך שהוא סובל מהפרעת דיכאון גדולה. כך לפי משרד התובע המחוזי של סן מטאו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

פאטל טען לחפותו בשלושה סעיפי ניסיון לרצח שהוגשו נגדו, זאת לאחר שהאיץ את מכונית הטסלה מסוג Y מצוק 'מגלשת השטן' במחוז סן מטאו בתחילת השנה שעברה. זאת בחשד שניסה לרצוח את אשתו ושני ילדיו, בת 7 ובן 4 באותה העת.

באופן מדהים לחלוטין, כל המשפחה שרדה את הנפילה הגבוהה.

השופטת סוזן ג'קובובסקי אמרה שפאטל זכאי להסדר בריאות הנפש בשל מצבו וכי תוכנית הטיפול המוצעת תענה על צרכיו, אמר משרד התובע המחוזי בהודעה לעיתונות.

"לאחר שיקלול כל הגורמים, בית המשפט קבע שהנאשם מתאים ואישר את בקשת ההגנה להסדר בריאות הנפש", אמרה ההודעה.

 

 

משרד התובע המחוזי "התנגד בחריפות" להסדר בריאות הנפש עבור פאטל וביקש מבית המשפט להעמידו למשפט על שלושה סעיפי ניסיון רצח, אמר התובע המחוזי סטיבן ווגסטאפ. "אבל לפי החוק בקליפורניה, בית המשפט הוא זה שמחליט".

פאטל ישאר בכלא ל"כמה שבועות" לפני שיושחר לבית הוריו במחוז סן מטאו, שם הוא יידרש שלא לעזוב, לפי משרד התובע. בית המשפט גם הורה שפאטל ידווח לבית המשפט פעם בשבוע על התקדמות, ייבדק פעמיים בשבוע "כדי להראות ציות לתרופות", יימנע מאלכוהול וסמים וימסור את רשיון הנהיגה והדרכון שלו.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE