הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה'ניו יורק טיימס' חוזה: טראמפ ינצח את ביידן בעימות הטלוויזיוני
יום חמישי הקרוב יהיה גורלי במיוחד עבור הבחירות לנשיאות ארה"ב, כאשר הנשיא לשעבר והנשיא המכהן יעמדו אחד מול השני בשידור חי ברשת CNN

סקר שנערך על ידי ה'ניו יורק טיימס' ו-Siena College, שנחשבים לסוקרים הטובים ביותר בארצות הברית, מנבא כי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מחזיק ביתרון על פני הנשיא המכהן ג'ו ביידן לקראת העימות הנשיאותי הטלוויזיוני הראשון שייערך ביום חמישי הקרוב.

אם הבחירות היו מתקיימות היום, 48% מהמצביעים היו בוחרים בנשיא לשעבר, זאת במידה שרק טראמפ וביידן היו מופיעים בפתקי הבחירה. 42% ממשתתפי הסקר אמרו שהיו מצביעים לנשיא המכהן, בעוד שעשרה אחוזים ענו שהם "לא יודעים" או שסירבו לענות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העימות בין השניים לקראת בחירות 2020

 

הסקר נערך בין ה-20 עד ה-25 ביוני, עם 1,226 מצביעים רשומים.

הסקרים הראשוניים שנערכו הראו ששני המועמדים נמצאים בקרב ראש בראש על כהונה שנייה בבית הלבן. אבל בחודשים האחרונים, טראמפ הוכיח שהוא מסתדר היטב במדינות מפתח מתנדנדות כמו ג'ורג'יה ופנסילבניה, ששתיהן הצביע לדמוקרטים בבחירות 2020.

כמו כן, נראה שלביידן עדיין יש אחיזה בבוחרים הצעירים, שמשחקים תפקיד מפתח בניצחון הדמוקרטים בשנים האחרונות.

אבל בין האחוזים למועמד כזה או אחר, נראה שרוב האמריקאים מקווים לשינוי. כמעט 60 אחוזים ענו שיש להם דעה "די לא חיובית" או "מאוד לא חיובית" על ביידן, וכ-52% ענו את אותו הדבר על טראמפ.

האחוזים האלה מצטרפים לתוצאות שמצביעות על כך שרוב המצביעים מאמינים שצריך להיות מועמד אחר לנשיאות. 64% מהמשיבים אמרו שהם רוצים לראות מועמד אחר למפלגה הדמוקרטית, בעוד ש-55% אמרו שהמפלגה הרפובליקנית צריכה מנהיג אחר.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE