הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת 'הסופרנוס' טוענת: הוליווד מלאה בבוחרי טראמפ שקטים
דראה דה-מתאו אמרה שהיא לא תומכת בביידן ותקפה את העובדה שהיא ועוד הרבה אנשים חוששים להגיד זאת בקול. היא גם תהתה אם אנשי ביידן משלמים לסלבס לתמוך בו

כוכבת 'הסופרנוס' זוכת האמי, דראה דה-מתאו, מאמינה שישנם בהוליווד רבים שהם "בוחרי טראמפ שקטים" אשר חוששים לתמוך בו בפומבי או לבקר את הממשל הנוכחי.

בראיון לתוכנית של ג'סי ווטרס, דה-מתאו תיארה את עצמה כ'אאוטסיידרית' בהוליווד בגלל שהיא מביעה ספקות לגבי הנשיא ג'ו ביידן.

"בסופרנוס, למרות שקיבלנו ביקורות מעולות, עדיין היינו אאוטסיידרים. ואני עדיין אאוטסיידרית. והנה אני, הם הולכים לקחת אותי ליער ולירות בי על כך שאני לא תומכת בביידן", אמרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כאשר נשאלה אם היא חושבת שיש "בוחרי טראמפ שקטים" בהוליווד, דה-מתאו אמרה: "אני חושבת שיש הרבה מהם. יש הרבה תומכי טראמפ, יש הרבה תומכי קנדי".

השחקנית אמרה שהיא "נבהלה" מהתנהגותם הפוליטית של חלק מחבריה האיטלקים בהוליווד, ואף התייחסה לרוברט דה נירו שתקף את טראמפ מחוץ לבית המשפט במהלך משפטו הפלילי בניו יורק.

"זה האיטלקים. אנחנו מדברים על פאוצ'י, ואנחנו מדברים על דה נירו. אני נבהלת כרגע מהאנשים שלי. אני לא מבינה מה אנחנו עושים", אמרה לווטרס.

היא גם תהתה אם וכמה שילמו לדה נירו וכוכבים אחרים כדי שיתמכו בנשיא ביידן, זאת אחרי שווטרס הציג קטעי וידאו מאירוע גיוס הכספים המפואר שנערך בלוס אנג'לס למען מסע הבחירות שלו, שם גויס סכום שיא של 30 מיליון דולר.

"אני תוהה כמה שילמו לשחקנים האלה כדי לתמוך בביידן בשלב הזה. אני סקרנית. אני תוהה אם שילמו לדה נירו תשלום עבור המיקום מכיוון שהוא נסע עד לבית המשפט כדי לעשות את זה", היא אמרה.

בראיון שהעניקה לאחרונה, דה-מתאו אמרה שזה ידוע "שהשמאל הקיצוני שולט בהוליווד", אבל טענה שהיא מאמינה שלהרבה אנשים "נמאס מזה".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE