הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה בפעולה: נעצרו בכירים של אחת מכנופיות האופנוענים הגדולה במדינה
שבעה בכירים במועדון האופנועים Hells Angeles נעצרו והואשמו בשורה של סעיפים פליליים הקשורים לחטיפה, שוד, התעללות בקשיש ועוד

סניף שלם של מועדון האופנועים Hells Angeles נעצר בקליפורניה כחלק מחקירה על כנופיית רחוב פלילית וכעת הם מואשמים בחטיפה, שוד ותקיפה, כך אומרת המשטרה.

משרד השריף של מחוז קרן הודיע כי סניף בייקרספילד של "הכנופייה האופנועית" נלכד ביום שלישי לאחר חקירה משותפת עם משרד האלכוהול, הטבק, הנשק וחומרי הנפץ (AFT) וסיירת הכביש המהיר של קליפורניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"יותר מ-150 אנשי אכיפת חוק תפסו בערך 25 נשקי אש, תחמושות, מספר מחסניות בעלות קיבולת גבוהה ופריטים הקשורים לכנופייה", מסר משרד השריף בהצהרה, יחד עם תמונות של חלק מהדברים שנתפסו.

העצורים זוהו כריקרדו אלוורז, בן 42, ארמנדו וילסנור, בן 55, ג'וזף סוטו האב, בן 57, ג'וזף סוטו הבן, בן 33, ג'ושוע זוואלה, בן 31, וג'ון סיגר, בן 57. כולם מבייקרספילד.

חשוד שביעי הקשור לחקירה, ג'ושוע ווהן, בן 37, כבר היה במעצר על עבירות אחרות ו"שמונה צווי חיפוש בוצעו במקומות שונים ברחבי בייקרספילד", נמסר מטעם משרד השריף.

 

 

"אלוורז, וילאסניור, סוטו האב, סוטו הבן וזוואלה הם חברים פעילים ומכובדים במועדון האופנועיםHells Angeles, סניף בייקרספילד", הוסיפה המשטרה. "ווהן וסיגר הם חברים במועדון האופנועים Sons Of Hell Motorcycle Club, כאשר המועדון הזה מקבל הוראות מהמועדון הראשון".

כל שבעת החשודים שנעצרו מואשמים כעת בחטיפה, שוד בדרגה ראשונה, איומים פליליים, מעצר בלתי חוקי, תקיפה באמצעות נשק, השתתפות בכנופיית רחוב פלילית, קונספירציה פלילית, איום או הפחדת עד או קורבן והתעללות בקשיש, לפי משרד השריף של מחוז קרן.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE