הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדמוקרטים ב"פאניקה" מההופעה העגומה של ביידן: "לא חשבתי שזה יהיה כ"כ גרוע"
העימות הנשיאותי שהועבר בשידור חי לא נתן את האפשרות להמשיך להתעלם ממצבו הבריאותי של הנשיא המכהן, שגמגם והתבלבל וסיפק הופעה חלשה ביותר אל מול טראמפ

ישנה "פאניקה גדולה מאוד" בקרב רבים מהמפלגה הדמוקרטית לאחר הדיון הנשיאותי הראשון, בו הנשיא ג'ו ביידן היה חלש, מגמגם, מבולבל ולא נראה צלול כלל.

רבים הסכימו שההתנהגות של ביידן גרמה ל"נזק" עבור מפלגתו לקראת הבחירות שייערכו בנובמבר הקרוב, כאשר כבר לא ניתן היה להתעלם מהשאלות לגבי בריאותו המנטלית של הנשיא – וגם הפיזית, שכן סרטון מרגע ירידתו מהבמה רץ ברשתות כאשר הגברת הראשונה, ג'יל ביידן, נאלצה לעלות לבמה ולהוביל את בעלה אל היציאה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כתב רשת CNN ג'ון קינג אמר אחרי העימות: "זה היה דיון ששינה את המשחק במובן שכרגע, כשאנחנו מדברים, יש פאניקה עמוקה, רחבה ותוקפנית מאוד במפלגת הדמוקרטית"

 

 

"זה התחיל כבר דקות אחרי תחילת הדיון", הוא המשיך. "זה כולל אסטרטגים של המפלגה. זה כולל נבחרי ציבור. זה כולל מגייסי כספים. והם מנהלים שיחות על הופעתו של הנשיא, שהם חושבים שהייתה עגומה, שהם חושבים שתזיק לאנשים אחרים במפלגה בכרטיס הבחירות, והם מנהלים שיחות על מה שהם צריכים לעשות לגבי זה".

 

 

אבי פיליפס מ-CNN אמרה שהיא מסכימה עם המסקנות של קינג ושה"פאניקה" שהיא שומעת מחברים במפלגה הדמוקרטית "אינה דומה לשום דבר ששמעתי במסע הזה עד כה".

 

 

דייוויד אקסלרוד, ששימש כאסטרטג הראשי במסעותיו של הנשיא לשעבר ברק אובמה, אמר שהוא לא יכול "להתווכח" עם נקודותיו של קינג ופיליפס לגבי אופן התגובה של מנהיגי הדמוקרטים לדיון.

"תסתכלו. הדיבייט הזה היה כישלון טוטאלי ומוחלט עבור ביידן. הוא נראה זקן. התשובות שלו התנדנדו שוב ושוב. היה קשה להבין אותו. הוא עצר באמצע משפט ועובר לדבר אחר", כתב כריס צ'יליזה, שהיה פרשן ב-CNN. "מעולם לא חשבתי שהוא יהיה כל כך גרוע. מדהים. באמת".

 

 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE