הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרגעים שביידן היה רוצה למחוק מהעימות הנשיאותי
הנשיא המכהן התבלבל ומלמל במהלך העימות ההיסטורי וסיפק רגעים מביכים שמציבים את המפלגה הדמוקרטית בבעיה גדולה לקראת הבחירות בנובמבר הקרוב

העימות הנשיאותי שהועבר בשידור חי היה ללא ספק רע מאוד עבור הנשיא ג'ו ביידן, ואישש למי שעוד היה ספק כי הוא לא חד.

עם קול צרוד – שגרר הודעה מטעם הבית הלבן כי הנשיא מעט מצונן - איטי וממלמל, ומבולבל לעתים קרובות: כך הנשיא המכהן של ארצות הברית ניהל את העימות החשוב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחד מהרגעים שייזכרו לרעתו, ביידן בן ה-81 דיבר על השיגיו בכלכלה כשהוא איבד את קו המחשבה שלו, והתבלבל בין נושא מערכת הבריאות – לקורונה.

"נוכל לעזור לוודא שכל אותם דברים שאנחנו צריכים לעשות, טיפול בילדים, טיפול בקשישים, להמשיך לחזק את מערכת הבריאות שלנו, לוודא שכל אדם בודד יהיה זכאי למה שהצלחתי לעשות עם הקורונה, סליחה, להתמודד עם כל מה שאנחנו צריכים לעשות עם..." אמר ביידן, ואז קפא למספר שניות ארוכות מדי.

"אנחנו סוף סוף הבסנו את במדיקר", המשיך.

 

 

טראמפ בן ה-78 הגיב: "הוא אכן הביס את המדיקר. הוא הביס אותו למוות".

הטעות הייתה השנייה של ביידן באותו הערב.

במהלך תגובתו לשאלה הראשונה של הדיון ב-CNN, כשנשאל מה הוא יגיד לבוחרים שמרגישים פחות טוב תחת נשיאותו, ביידן אמר: "שיעור האבטלה עלה ל-15% [תחת טראמפ], זה היה נורא", הוא טען. "ולכן מה שהיינו צריכים לעשות הוא לנסות לשקם שוב. זה בדיוק מה שהתחלנו לעשות".

"יצרנו 15,000 מקומות עבודה חדשים", הוא הוסיף, כשכנראה התכוון לומר "15 מיליון מקומות עבודה חדשים".

כמו כן, בתום העימות, אחרי שהמצלמות כבו – אך מצלמה צדדית הספיקה לתעד, הגברת הראשונה ג'יל ביידן הגיעה לבמה וסייעה לבעלה לרדת מהבמה.

 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE