הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הומלסית מלוס אנג'לס הודתה ברצח של בכיר בתעשייה ההוליוודית
חסרת הבית בתה-36 עקבה אחר במאית קולנוע והגיעה עד לביתה, שם כפתה את עצמה פנימה וירתה בראשו של חבר שלה – מייקל לאט בן ה-33, יועץ הוליוודי ואקטיביסט חברתי

הומלסית מלוס אנג'לס שהואשמה כי עקבה אחר במאית קולנוע עד לביתה וירתה בחבר שלה, יועץ מהוליווד ואקטיביסט – הודתה באשמה של רצח מדרגה ראשונה והאשמות נוספות.

ג'מילה אלנה מיקל, בת 36, ירתה למוות במייקל לאט בן ה-33, בחודש נובמבר האחרון – זאת בזמן שהיא עקבה אחרי חברתו, הבמאית איי.וי. רוקוול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מייקל לאט מימין, הבמאית איי.וי. רוקוול באמצע (צילום: Getty Images) 

 

התובעים אמרו שהיא דפקה על הדלת, כפתה את דרכה פנימה וירתה בראשו של מייקל. לפחות אדם אחר היה בבית באותו הזמן, לפי הרשויות – אילו רוקוול עצמו לא היה שם.

במכתב מאיים לרוקוול לפני הירי, ההומלסית הזהירה אותה כי "הגלוק שלי טעון" ו"כשאני אלחץ על ההדק, ואני אהיה חופשיה", כך לפי מסמכי בית המשפט.

רוקוול דרשה צו הרחקה נגד מיקל בשנה שעברה.

הרוצחת עומדת בפני עונש מקסימלי של 25 שנה עד מאסר עולם בכלא. היא אמורה לחזור לבית המשפט למתן גזר דין ב-10 ביולי, לפי הרישומים.

מייקל היה פעיל צדק חברתי שעבר על סרטים שהעבירו מסרים שתמך בהם, היה המנכ"ל של חברת שיווק שהקים בשם "להוביל באהבה", שם המטרה שלו הייתה "להקדיש את הקריירה שלו לשירות, לתמוך בנשים בעלות השפעה ובאמנים מקרב המיעוטים ולהשתמש בסיפורים, אמנות ועוד כדי ליצור שינוי מתמשך ולהביא תקווה, אהבה והשראה לקהילות".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE