הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוכה 'נינג'ה ארה"ב' נידון ל-10 שנים בגין ניצול ילדים
אנדרו דרשל, שזכה במיליון בעונה ה-11 של התוכנית הפופולריות, היה בן 26 כאשר החל לנהל מערכת יחסים מינית עם ילדה בת 14 – שנמשכה לפחות שנתיים

זוכה American Ninja Warrior, הגרסה האמריקאית ל'נינג'ה ישראל', נידון ליותר מ-10 שנים מאחורי סורג ובריח בגין ניצול ילדים לאחר שנכנס לקשר מיני שנמשך שנים עם נערה.

אנדרו דרשל בן ה-35 קיבל 15 שנים נוספות אחרי שחרורו שיהיו על תנאי, וישלם לקורבן פיצויים בסך 100,000 דולר. כך פסקה ביום רביעי השופטת הראשית של בית המשפט המחוזי של ארה"ב רנה מ. באמב בניו ג'רזי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דרשל - שזכה במיליון דולר בתוכנית התחרות הפופולרית והתחרה בשמונה עונות - הודה ב-1 ביוני בקבלת פורנוגרפיה של ילדים והודה שפיתה ואילץ במודע קטינה לבצע יחסי מין.

הקורבן, תושבת ניו ג'רזי שפנתה לרשויות ב-2019, טענה שהם נפגשו והחליפו מספרי טלפון באירוע פארקור ב-2014 שבו השתתפו מספר מתמודדים מהתוכנית – כאשר באותם ימים היא הייתה בסך הכל בת 14. דרשל היה בן 26 באותה העת.

בשנה שלאחר מכן, לכבוד יום הולדתה ה-15, דרשל הזמין את הנערה לחדר הכושר שלו בעירו דאז, המדן, קונטיקט, שם שכבו יחד לאחר שחברתו עזבה את המקום, סיפרה הקורבן למשטרה.

במהלך שנתיים הבאות, הם המשיכו להיות בקשר. הקורבן סיפרה לרשויות שהיא ודרשל קיימו יחסי מין מספר פעמים ברחבי ניו ג'רזי כשהיא הייתה בין גיל 15 ל-17.

 

 

ב-8 בנובמבר 2019, המשטרה חיפשה באחד מטלפוניו של דרשל ומצאה תמונות של התעללות מינית בקטינים - כולל תמונות וסרטונים של הקורבן.

דרשל, שחי לאחרונה בפלורידה, זכה בעונה ה-11 של 'אמריקן נינג'ה ווריור'.אבל לאחר מעצרו, רשת NBC המפיקה את התוכנית - הודיעה כי תנתק את כל קשריה עם הספורטאי.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE