הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת פורנו אוסטרלית עוכבה בשדה"ת של לוס אנג'לס – וגורשה מארצות הברית
בילי ביבר שיתפה את העוקבים שלה בטיקטוק על החוויה ה"טראומטית" שעברה ב-LAX, שם הוחזקה במשך 12 שעות בתנאים "לא אנושיים" ועברה חקירות מתישות – עד שסורבה כניסתה

כוכבת הפורנו בילי ביבר סיפרה על חוויה רעה שעברה עליה בשדה התעופה של לוס אנג'לס, שם היא הייתה תחת תנאים "לגמרי לא אנושיים" זאת לאחר שעוכבה על ידי קציני ההגירה שלבסוף שללו ממנה את האפשרות להיכנס למדינה.

ביבר האוסטרלית, תושבת בריזבן, תכננה לבקשר חברים באל.איי ובלאס וגאס – אך במקום זאת היא חזרה לאוסטרליה.

בסרטון טיקטוק שהפך ויראלי, היא הסבירה שבשדה התעופה היא נלקחה לחדר פרטי ונשאלה על עיסוקיה, הכנסתה והאם היא משתמשת בסמים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בת ה-32 אמרה שלאחר המתנה של שלוש שעות, קצין נוסף הגיע ושאל אותה איך היא מתככנת לתמוך בעצמה בארצות הברית, והתבקשה להראות חשבון בנק.

אז, לטענתה, היא חיכתה יותר משבע שעות בחדר לפני שהקצינים לקחו עוד שלוש שעות לעבור על הפלאפון שלה, התיקים ואז לבצע חיפוש גופני מלא.

"הם ביקשו לעשות טביעות אצבע ותמונות, ואחרי שלוש שעות נוספות הם מביאים אותך לחדר ראיונות ושם להישבע תחת שבועה על כל השאלות שהם רוצים לשאול אותך, ואז את נחקר בצורה מטורפת, וזה כל כך מטריד ומפחיד".

ביבר, שהיא אמא חד הורית, סיפרה שהקצינים אסרו עליה ליצור קשר עם משפחה או חברים, עד ש-12 שעות אחרי שנעצרה – קציני ההגירה אמרו לה שהיא תועבר לטיסה שתחזיר אותה לאוסטרליה.

היא טענה שהמתינה בחדר אחורי, ותיארה אותו כ"תא כלא בשדה התעופה". "זה היה טראומתי, עם מינימום אוכל, קפה, מים והרגשתי שכל זכויות האדם שלי נלקחו ממני", הוסיפה שלא עשתה שום דבר רע.

ביבר עדיין לא בטוחה למה נאסרה כניסתה לארצות הברית, וטענה שהיה נראה שהקצינים חיפשו סיבה שלא לאפשר את המשך הטיול שלה.

"הם האשימו אותי שאני רוצה לבוא בשביל גרין קארד, פשוט עשו הכל כדי למצוא משהו עליי".

לבסוף, אחרי שעות של חקירה, בילי אמרה שהיא הבינה שהיא למעשה מילאה פרט קטן שגוי בבקשת הוויזה שלה, אבל לא היא ולא הקצינים המגיבים הבינו זאת בהתחלה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE