הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי העימות הנשיאותי: האם ה'דיפ סטייט' היא עדיין תיאוריית קונספירציה?
המועמד הרפובליקני לשעבר לנשיאות ארה"ב הצביע על שורת השקרים של אנשי התקשורת והמומחים – אם זה כשירותו של ביידן, מקור נגיף הקורונה, המחשב של האנטר ביידן ועוד

"אם אתם בשוק ממה שראיתם בעימות הטלוויזיוני, תשאלו את עצמכם למה. כי הדעיכה הקוגניטיבת של ביידן הייתה ברורה לזמן ארוך מאוד", כך כתב ויווק רמאסוואמי, יזם הודי אמריקאי שהעמיד את עצמו השנה למועמדות לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית – אבל פרש במהרה.

"אם לא הייתם מודעים לזה, או שהשתכנעתם שהטענות האלו הן 'קונספירציות ימניות', זה אומר משהו חשוב על איכות החדשות שאתם צורכים והמוסדות שאתם סומכים עליהם", הוסיף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כבר תקופה ארוכה, לפחות שנה, שרמאסוואמי מנבא כי הנשיא ג'ו ביידן לא יהיה המועמד הנשיאותי מטעם המפלגה הדמוקרטית, שתדאג להחליף אותו ברגע האחרון. ואחרי העימות הנשיאותי ביום חמישי, נראה שהפוליטיקאי בן ה-38 צדק.

בפוסט שפרסם בחשבון ה-X שלו, רמאסוואמי הצביע על השקרים שהופצו במשך ארבע שנים האחרונות, שמוכיחים כי צרכני התקשורת נתונים בקלות למניפולציה.

"תשאלו את עצמכם אם ייתכן שאותם אנשי תקשורת ששיקרו לכם לגבי הכשירות הנפשית של הנשיא הנוכחי, יכלו לשקר לכם גם לגבי דברים אחרים. רק תבדקו את ההונאה לגבי התערבות רוסיה בבחירות, את מקור נגיף הקורונה, המחשב של האנטר ביידן, הבסיס הראייתי למדיניות שינויי האקלים או טיפולי מגדר לילדים. חפשו מקורות מקוריים וקטעי וידאו שלמים, במקום להסתמך על הכיסוי תקשורת המיינסטרים וסינון המידע שלהם".

 

 

הוא המשיך: "תשאלו את עצמכם גם את זה: מי באמת מנהל את המדינה הזו? האם אתם באמת מאמינים שג'ו ביידן הוא זה שבשלטון? האם ה'דיפ סטייט' היא תיאוריה של קונספירציה, או שהיא מציאות הנמצאת לעין כולם?".

"אתמול בלילה היה רגע עצוב למדינה שלנו לראות נשיא עם דעיכה נפשית, אך זה עדיין יכול להוות דחיפה לשינוי חיובי ולפתוח דעות שהיו סגורות בעבר. כשאתה רואה את זה אתה לא יכול להתעלם מזה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE