הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הנישואים נגמרו לחלוטין": בן אפלק העביר את כל חפציו האישיים
בזמן שג'ניפר לופז הייתה בחופשה פרטית באיטליה, השחקן בן ה-51, לו נישאה לפני שנתיים, הגיע לאחוזה בבוורלי הילס ולקח את כל חפציו אל הדירה אותה הוא משכיר

השחקן בן אפלק העביר את כל רכושו מהבית המשותף שלו עם אשתו ג'ניפר לופז – זאת כאשר השמועות על גירושים כבר כמעט ולא ניתנות להכחשה.

מקור סיפר לרשת 'פוקס ניוז' כי אפלק בן ה-51 "התחיל את המעבר כבר לפני זמן מה", והוסיף: "הנישואים נגמרו לחלוטין. ג'ניפר שבורת לב. היא אוהבת אהבה והיא כל כך רצתה שזה יעבוד".

לטענת אותו מקור, אפלק הוציא את כל החפצים האישיים שלו מהאחוזה בבוורלי הילס – אותה רכשו לפני כשנה תמורת 60.8 מיליון דולר - לפני שהזמרת חזרה מהחופשה הפרטית שלה באיטליה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

דיווחים קודמים כבר הצביעו על כך שלפני חודשיים אפלק עבר לגור בדירה שכורה בשוכנת ברנטווד שבלוס אנג'לס, ומעט אחרי זה נחשף שהשניים, שהתחתנו ביולי 2022, כ-20 שנה אחרי שנפרדו  - מנסים למכור את האחוזה.

"נראה שהוא בסדר", המקור הוסיף. "הוא הולך למשרד בכל יום ונראה מאוד ממוקד בעבודה. הוא גם מבלה זמן עם ילדיו".

מקור נוסף אישר לתקשורת כי בן ה-51 שם את כל ההתמקדות שלו בעבודה.

"בן עובד ללא הפסקה ומבלה הרבה זמן במשרד שלו", אמר המקור. "יש לו הרבה פרויקטים שהוא עובד עליהם שהוא מתרגש מהם. הוא די פעיל בחברה שלו, והוא באמת רוצה להמשיך להתמקד בבימוי, במשחקן ובהפקה".

כחלק מכל השמועות, בתחילת החודש לופז הדהימה את מעריציה כאשר הודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה: This is Me… Live, כאשר נציגים אמרו שהזמרת "לוקחת זמן כדי להיות עם ילדיה, המשפחה והחברים הקרובים".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE