הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבים בהוליווד פעלו נגד ההומלסים – והעירייה שמה להם רגל
בעלי עסקים ותושבים באזור שדרת היילנד, הציבו עציצים ברחובות במטרה למנוע מחסרי בבית להקים מאהלים – מה שהצליח והוריד את הפשע. אלא שאז, העירייה הסירה את כולם

בעלי עסקים ותושבים מלוס אנג'לס ביקרו את החלטת העירייה להסיר שורת עציצים ברחובות – שלטענת המוקמיים סייעו באופן משמעותי בהפחתת הפשע באזור.

עובדי עירייה החלו לפעול ביום שני והסירו את העציצים שהוצבו לאורך שדרת היילנד שבהוליווד, זאת לאחר שהעירייה מצאה שהעציצים הוצבו ללא אישור רשמי מהממשלה.

על פי הדיווחים, בעלי עסקים ותושבי האזור הציבו את העציצים בחודש מאי האחרון, זאת כדי למנוע מהומלסים להקים אוהלים ולהשתלט על הרחוב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בעל העסק המקומי אנדרו מונהיים, אמר: "ראינו ירידה של לפחות 90% בפשיעה פה. ואנחנו רק מנסים לנהל את העסקים שלנו ולהבטיח את בטיחות הציבור".

"זו המשכיות של הזנחה, אז אנחנו רק מנסים למצוא פתרון טוב יותר", אמר מונהיים. "אם אתם הולכים להסיר את העציצים, שימו משהו במקומם".

ג'קי אנטבי, תושבת האזור, אמרה לחדשות המקומיות: "אני חושבת שזה דבר נורא מאוד מה שהם עושים, כי העציצים האלה היו שם כדי למנוע מאהלים".

"זו הפעם הראשונה שאני יכולה ללכת ברחוב במשך שנים כי הוא היה מלא בסוחרי סמים, אנשים בלי בית. זה היה לא בטוח. כמעט נתקלתי במארב פעם אחת רק בניסיון לחזור הביתה", אמרה אנטבי.

דובר בשם חבר המועצה הוגו סוטו-מרטינז, אמר לחדשות: "אנו מבינים את התסכול של בעלי העסקים המקומיים לגבי נושא זה, ואנו מעודדים תושבים לעקוב אחר התהליך החוקי ולעבוד עם העירייה כדי לקבל את האישורים הנדרשים להתקנת פרויקטים לייפוי קהילתי במרחב הציבורי".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE