הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהגר מטורקיה שהסתנן לארה"ב לפני כ-7 חודשים – אנס נערה בת 15 בניו יורק
בזמן שסאקיר עקאן בן ה-21 ממתין לדיון על מעמדו בארה"ב שנקבע לפברואר 2025, הוא אנס באכזריות צעירה פגיעה הגרה בבית לבני נוער במצוקה

מהגר מטורקיה הואשם באונס נערה בת 15 בניו יורק – ורבים שואלים מדוע לקח למשטרה יותר מחודש לפרסם לציבור על התקיפה הנוראית הזו.

סאקיר עקאן בן ה-21, מואשם בתקיפת נערה בתוך הרכב שלו ברחוב ארץ' שבבירת המדינה, אלבני, בתקרית שאירעה ב-14 במאי לאחר שהצעירה ברחה מארגון סיוע לילדים במצוקה.

עקאן - שלא נעצר עד השבוע שעבר - אמר לכאורה לנערה, שישבה במושב הנוסע של הטויוטה שלו, שהוא יכה אותה אם היא לא תעבור למושב האחורי, ואיים עליה במוט מתכת, לפי הכתב האישום שהוגש נגדו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לאחר שהיא עברה למושב האחורי, הוא לכאורה הפשיט אותה מבגדיה ואנס אותה, לפי האישומים.

הצעירה, שחיה בבית לבני נוער במצוקה הממוקם לאזור שבו התרחשה התקיפה, סבלה מפצעים על רגליה בעקבות הניסיון להתנגד לאונס.

אחרי שהחשוד אנס אותה, הוא נתן לה ללכת והיא ברחה במהירות למגורים שלה וביקשה עזרה.

רק ב-18 ביוני, החשוד נעצר על ידי המשטרה והוגש נגדו כתב אישום חמור באונס מדרגה ראשונה.

ביום חמישי האחרון הוא גיע לאולם בית המשפט, עם תספורת מסודרת ובלבוש כתום של מתקן הכליאה, והשתתף בדיון בעזרת מתרגם לשפה הטורקית.

על פי מקור במשרד לביטחון המולדת, עקאן נעצר על ידי סוכני משמר הגבול ב-5 בנובמבר בשנה שעברה, זאת לאחר שחצה את הגבול בין מקסיקו לסן דייגו, קליפורניה – באופן לא חוקי. בן ה-21 אמר לסוכנים שהוא מנסה להגיע לפילדלפיה, אך לא הצליח לספק כתובת.

ימים לאחר מכן, הוא שוחרר בערבות עצמית בגלל שלא היה מקום במעצר, ונדרש להופיע למשפט בפילדלפיה ב-19 בפברואר – 2025.

רבים זעמו על כך שהרשויות המקומיות לא פרסמו את התקיפה. "חוסר דאגה מזעזע לבטיחות תושבי ניו יורק", כתב סנאטור רפובליקני. "התירוץ לא משנה, כי העובדה שהציבור לא היה מודע למה שקרה היא מבישה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE