הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן מרגיש מושפל וחסר ביטחון אחרי העימות הנשיאותי: "זה בלאגן"
מקור סיפר לחדשות כי הנשיא מודע "בכאב" לאופן שבו נראה בשידור החי של CNN, החל ממבטו האבוד ועד חוסר הקוהרנטיות. לכן, הוא התכנס עם משפחתו כדי לדון באפשרויות העתידיות

הנשיא ג'ו ביידן מרגיש מושפל וחסר ביטחון אחרי ההופעה שלו בעימות הנשיאותי ביום חמישי, כאשר אדם המכיר את מצב רוחו סיפר כי הנשיא מודע בכאב לכך שדמותו בשידור החי – העיינים המביטות למרחק, הפה הפעור וחוסר הקוהרנטיות – ייזכרו אחרי כהונתו.

"זה בלאגן", אמר המקור בראיון לרשת החדשות NBC, שדיווח כי מספר דמוקרטים בולטים הביעו דאגה בחדרי חדרים לגבי סיכוייו של ביידן לנצח את דונלד טראמפ בנובמבר. עם זאת, הם נשארים נאמנים בתמיכתם בביידן בפומבי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"האדם היחיד שיש לו השפעה אולטימטיבית עליו היא הגברת הראשונה", אמר מקור נוסף. "אם היא תחליט שצריך לשנות כיוון, אז יהיה שינוי כיוון".

על פי הדיווחים, הנשיא ומשפחתו התכנסו ביום ראשון בבית הנופש בקמפ דיוויד ודנו בעתיד מסע הבחירות.

"כל דיון כזה לגבי המשך מסע הבחירות הוא לא רשמי", אמר המקור. "אף אחד לא יושב לדיון רשמי וקובע".

יממה אחרי העימות הטלוויזיוני, ביידן נאם מול קהל התומכים שלו ואמר: "אני יודע שאני לא צעיר. אני לא הולך כמו שהייתי רגיל. אני לא מדבר כמו שהייתי רגיל. אני לא מתדיין כמו שהייתי רגיל, אבל אני יודע מה אני יודע - אני יודע איך לומר את האמת!".

הוא גם אמר לקהל שלא היה רץ לכהונה נוספת אם לא היה חושב שהוא יכול לעשות את העבודה.

במהלך נאום באירוע גיוס כספים בניו ג'רזי ביום שבת, הנשיא הודה שלא היה לו "לילה נהדר". ועדיין, מאז הופעתו בעימות, מסע הבחירות שלו הצליח לגייס 27 מיליון דולר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE