הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי ניו יורק, תתעוררו – הכיבוש המוסלמי הרדיקלי בדרך
כך זעק השגריר החדש של ישראל באו"ם, דני דנון, בראיון שהעניק ל'ניו יורק פוסט' שם הזכיר את השינוי הדמוגרפי בערים אירופיות כמו לונדון ופריז, וכיצד דגלים אמריקאיים נשרפים בלב מנהטן

ניו יורק נמצאת בסכנה אמיתית ליפול תחת "כיבוש מוסלמי רדיקלי" כמו ערים רבות באירופה – כך אזהיר דני דנון, השגריר החדש של ישראל באו"ם.

בראיון שהעניק ל'ניו יורק פוסט', הוא אמר: "אתם יודעים מה קורה בלונדון בימים אלה, אתם יודעים מה קורה בפריז בימים אלה ובמאלמו, עיר גדולה בשוודיה?", אמר אקוניס. "הן נמצאות תחת כיבוש מוסלמי רדיקלי".

"יש אזורים שאין כניסה אליהם ואני לא רוצה שזה יקרה כאן בניו יורק או במקומות אחרים כאן בארצות הברית", אמר והזכיר: "הם שרפו כאן דגל אמריקאי, מול דלתות הקונסוליה במהנטן".

"אני קורא לתושבי ניו יורק: תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מדי!", זעק השגריר הישראלי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בסקר שנערך זמן קצר לאחר ה-7 באוקטובר, 57% מהמוסלמים האמריקאים אמרו שהם מאמינים שהתקפת חמאס על ישראל הייתה "מוצדקת".

במשרדו של אקוניס מתנוססת תמונה גדולה של פיגועי ה-11 בספטמבר, וגם תמונה של בנו בן ה-20 שמשרת בחיל הים הישראלי.

"ה-11 בספטמבר שלכם הוא ה-7 באוקטובר שלנו. זה האסלאם הרדיקלי", אמר.

אקוניס הוסיף שהאנטישמיות שהוא ראה בניו יורק היא הגרועה ביותר שהייתה מאז שיהודים החלו להגיע לארצות הברית במספרים גדולים בסוף המאה ה-19.

הוא גם שיבח  את ראש העיר אריק אדמס כ"מנהיג אמיץ", והזכיר את המושלת קת'י הוקול, ואת הנציגים טום סואוזי וריצ'י טורס על תמיכתם.

לעומת זאת, הוא הפגין פחות סבלנות כלפי בכירי המפלגה היהודית בעיר - במיוחד סנאטור צ'אק שומר, ראש הרוב בסנאט, שקרא לשינוי משטר בישראל.

"הבעיה הגדולה בנאומו הייתה שהוא אמר שראש ממשלת ישראל הוא מכשול לשלום. אני חושב שזו הייתה טעות עצומה", אמר אקוניס. "אפילו כשלא הסכמתי עם ראש הממשלה מעולם לא אמרתי שהם מכשול לשלום".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE