הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: חוק חדש נכנס היום לתוקפו – וישפיע על אלפי ברים ומועדונים
החקיקה החשובה, שהיא גם ראשונה מסוגה בארצות הברית, מגיעה כדי להילחם במקרי האונס – וכל בר ומועדון המחזיק ברישיון 48 יאפשר ללקוחות לרכוש בדיקת סמים במשקאות

חוק חדש הדורש מברים ומועדוני לילה בקליפורניה להציע למבלים ערכות לבדיקת סמים נכנס היום לתוקפו, זאת במטרה להילחם במקרי האונס על ידי סם האונס המכונה 'רופי'.

החוק – AB1310, דורש מ-2,400 העסקים המחזיקים ברישיון מסוג 48, להציב שלטים המודיעים ללקוחות שערכות לבדיקת סמים הן זמינות לכל המבקש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רישיונות מסוג 48 מונפקים לברים ומועדוני לילה ומאשרים את מכירת בירה, יין ומשקאות חריפים, לפי מחלקת השליטה במשקאות אלכוהוליים של קליפורניה.

בשלטים שיוצבו במקומות הבילוי הללו יהיה רשום: "אל תיפלו בפח! ערכות בדיקה לגילוי סמים במשקאות זמינות כאן. תשאלו חבר צוות עבור פרטים נוספים".

הערכות לבדיקת סמים יוצעו ללקוחות או במחיר סמלי או שיינתנו בחינם. הם יכללו רצועות בדיקה, דבקות או קשים שיוכלים לזהות את נוכחותם של חומרים שונים.

חבר האסיפה ג'וש לוונטל מלונג ביץ', שבבעלותו יש שלוש מסעדות, היה זה שהציג לראשונה את הצעת החוק למניעת תקיפות מיניות.

"אנו חווים משבר של תקיפות מיניות, שמכוון בעיקר לנשים ולחברים בקהילות הלהט"ב", אמר לוונטל בהודעת וידאו שהוצגה בפני האסיפה, שציין כי פעמים רבות המקרים הללו לא מדווחים.

כבעל מספר בתי עסק הוא מנהל כמות גדולה של עובדים, וסיפר כיצד חלקם נפלו קורבנות. "לדוגמה, יש לי אנשי צוות ששמו להם 'רופי', גם יש חברים מחוקקים ששמו להם 'רופי'.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE