הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התורמים הגדולים של הוליווד מאיימים על ביידן: תפרוש – או שנפסיק להזרים כספים
לקח להם ארבע שנים להבין שהנשיא מזדקן ואינו כשיר מנטלית, וכעת הם בפאניקה לגבי הבחירות בנובמבר הקרוב ולא רואים איך המפלגה הדמוקרטית תנצח כל עוד הוא העומד בראש

תורמים בכירים בהוליווד מאיים להפסיק את התרומות למפלגה הדמוקרטית, זאת אם הנשיא ג'ו ביידן לא יודיע שהוא פורש מהמירוץ לנשיאות.

כתבה שפורסמה ב'וראייטי' ציטטה מספר מקורות מתוך הוליווד שאמרו כי אחרי הופעתו של ביידן בעימות הטלוויזיוני, התורמים התייאשו סופית והחליטו שהם רוצים מישהו אחר בראש המרשימה.

"זה פשוט ממש קשה לראות איך אנחנו ממשיכים לתמוך בו. הוא צריך לבדוק עמוק בפנים אם המצפון שלו מאפשר לו להיות המועמד שלנו", אמרה האנה לינקנהוקר, יועצת של מספר מהתורמים שהתבטאו נגד הנשיא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

השינוי בתמיכה של בכירי הוליווד בנשיא משקפת עד כמה העימות הנשיאותי היה אסון עבורו, זאת למרות שרבים זעקו במשך כמעט ארבע שנים כי ביידן לא כשיר מנטלית.

תורם אנונימי מהוליווד אמר לאתר הבידור כי רבים מכריזים שהם יעצרו את התרומות אלא אם כן ביידן יפרוש.

"עם כל הקבוצות שני בהן, אנשים בעצם אומרים, 'אם הוא לא יפרוש, אנחנו לא אתן יותר כסף לדמוקרטים או למפלגה הדמוקרטית'. זה ממש אינטנסיבי", הוא אמר.

אדם נוסף בתעשייה, ש'ווראייטי' תיארה כ"מחובר ברמה הגבוהה ביותר של גיוס כספים בהוליווד", צוטט באומרו, "יש תחושה שהכסף נגמר אתמול בלילה בערך עשר דקות אחרי שהדיון התחיל".

"אנחנו צריכים גיבור שיוכל להעמיד את טראמפ לדין כראוי ולנסח במדויק מה קורה ולהיות חד בנושא הזה מעל לכל", הוסיפה לינקנהוקר, לפני שהעירה שיש ספק רציני בקרב הלקוחות שלה שביידן הוא האיש לכך.

עד לאחרונה, ביידן זכה לתמיכה עצומה בהוליווד. ברבעון האחרון של 2023, הנשיא קיבל תרומות רבות בסכומים של שישה ספרות לקרן ניצחון ביידן. בין התורמים האלה, הטיטן של התעשייה סטיבן ספילברג ואשתו קייט קפשו תרמו כל אחד 929,600 דולר. הבמאי ג'יי.ג'יי. אברמס תרם לביידן 500,000 דולר באותה תקופה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE