הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמא מפלורידה קיבלה 21 שנות מאסר בגין התעללות מינית בשני בניה
נטלי ג'סלין וגנר בת ה-28 הורשעה ב-84 עבירות פליליות במה שכונה על ידי פרקליטות המדינה כ"אחד ממקרי ההתעללות המינית הנוראיים"

21 שנות מאסר נגזרו על אישה צעירה מפלורידה לאחר שהורשעה ב-84 עבירות פליליות הקשורות להתעללות מינית בשני בניה הקטנים ובכלב המשפחה.

נטלי ג'סלין וגנר בת ה-28 תיכנס לבית הכלא ליותר משני עשורים, כך קבע שופט המחוז לורנס מירמן ב-19 ביוני לאחר משפט שנמשך יומיים.

סגנית פרקליט המדינה, קייטי ריד, כינתה את פשעיה של וגנר "אחד ממקרי ההתעללות המינית הנוראיים ביותר שראיתי אי פעם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אני מתכוונת, אמא עושה זאת לבנה התינוק בן השנה ולבנה הפעוט בן השלוש. זה לא יכול להיות יותר חמור או מרושע", אמרה ריד לאחר שהמשפט של וגנר הסתיים. "המלצתי על העונש המקסימלי וזה מה שהשופט מירמן נתן לה".

על פי מסמכי בית המשפט, ווגנר נעצרה בתחילת אוגוסט 2022 בגין אחזקת פורנוגרפיה של ילדים, זאת לאחר מידע אנונימי שהתקבל במרכז הלאומי לילדים נפגעים ונעדרים בנוגע לסרטוני סנאפצ'אט שפרסמה שכללו "ילד זכר לפני גיל ההתבגרות" שמעורב בפעולות מיניות עם אישה בוגרת.

תוך שבועות, וגנר הואשמה בסך הכול ב-139 עבירות פליליות לאחר שחוקרים סקרו 18 סרטונים מיניים בוטים שפורסמו בחשבון הסנאפצ'ט שלה שהתובעים אמרו שכללו את בניה ואת כלב המשפחה.

"היא העלתה את הסרטונים האלה לסנאפצ'ט ושלחה אותם לאנשים אחרים תמורת כסף", עבור בין 20 ל-50 דולר, אמרה ריד.

במהלך יומיים בהם נערך המשפט, נבחרת שופטים של ארבעה גברים ושתי נשים צפו ב-18 סרטונים בעלי תוכן מיני גרפי והודעות דיגיטליות "מחרידות" שווגנר החליפה עם אנשים שקנו את הסרטונים שלה.

בעלה לשעבר, ויליאם וגנר, שהתגורר בבית המשפחה בזמן שהתרחש ההתעללות, העיד נגדה כעד מדינה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE