הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדיאטה ומתגעגעים לפסטה? הנה 3 חלופות טעימות ובריאות
פסטה נחשבת לאוכל מנחם ומפנק, אך גם למזון בעל קלוריות ריקות שגורמות לעלייה במשקל. אבל לא צריך להיפרד ממנה לחלוטין, שכן יש חלופות טעימות, משביעות ומזינות

אם אתם נמצאים בדיאטה אתם כנראה נמנעים מלאכול פסטה, שכן היא נחשבת כגורמת לעלייה מהירה במשקל. אבל חדשות טובות: אתם כבר לא צריכים להעניש את עצמכם.

מכיוון שפסטה מסורתית מורכבת בעיקר מפחמימות, אנשים רואים במזון הזה קלוריות ריקות, אבל פחמימות הן למעשה מקור האנרגיה המועדף על גוף האדם ויכולות לספק יתרונות תזונתיים רבים.

לכן, לא כל הנודלס צריכים להיות פינוק אסור.

למעשה, סוגים מסוימים של פסטה עשירים בסיבים, מה שהופך אותם לבחירה טובה יותר למי שמחפש לשמור על המשקל או לרדת. פסטה עשירה בסיבים מקדמת תחושת שובע על ידי אספקת אנרגיה איטית יותר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

  1. פסטת עדשים אדומות

פסטת עדשים אדומות עשירה בסיבים, מקור נהדר לברזל, ומספקת כמעט את כל הדרישות היומיות לחומצה פולית.

ליסה ריצ'רדס, תזונאית מוסמכת, הסבירה: "פסטת עדשים אדומות גבוהה בסיבים תזונתיים. מזונות עשירים בסיבים עוזרים לקדם תחושות שובע וסיפוק, מה שמפחית את הסיכוי לאכול יתר ולנשנש בין הארוחות".

  1. אטריות מאצות ים

הן מופקות מאצות עשירות במזונות, כך שהן נמוכות בפחמימות, נמוכות בקלוריות, טבעוניות ללא גלוטן ומכילות מנה בריאה של סידן, מגנזיום וברזל.

אטריות אצות ים הן גם מקור מעולה ליוד, מינרל התומך בתפקוד בריא של בלוטת התריס, אשר עוזר לו לווסת את החילוף החומרים ותורם לירידה במשקל.

  1. אטריות שורש קונג'אק

ד"ר אנדריאנה מקסים, נטורופתית מורשית ומומחית לירידה במשקל, סבורה שפסטת שורש קונג'אק היא הבריאה ביותר, נמוכה בפחמימות ועשירה בסיבים.

מיוצרת מצמח הקונג'אק, הפסטה הזו עשירה באופן טבעי בגלוקומנן. סיב זה המסיס במים סופג מים ונפח במעיים, ועוזר להרגיש שובע לאורך זמן רב יותר. הצמח נחשב כמזין את פלורת המעיים אשר תומכת בעיכול בריא ובמשקל גוף בריא.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE