הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגרוש של ג'יל ביידן כועס: "לא אותה אישה שנישאתי לה"
ביל סטיבנסון בן ה-75, אשר תומך בגאווה בטראמפ, העביר ביקורת על אשתו לשעבר על כך שהיא מעודדת את בעלה הקשיש להמשיך לקדנציה שנייה

הגרוש של ג'יל ביידן, הגברת הראשונה של ארצות הברית, הצטרף לקולות ההולכים וגוברים אשר מבקרים אותה על כך שנראה שהיא מעודדת את בעלה ג'ו ביידן להישאר במירוץ לנשיאות.

"הד"ר ג'יל ביידן שראיתי בטלוויזיה בחמש השנים האחרונות אינה אותה אישה שנישאתי אליה או שאני מזהה בכל דרך שהיא", אמר ביל סטיבנסון, שהיה נשוי לג'יל מ-1970 עד 1975, בראיון ל'ניו יורק פוסט'.

"היא התפתחה לאישה שונה לחלוטין".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

סטיבנסון, בן 75 מדלוואר, הוא תומך גאה בדונלד טראמפ ולאורך השנים זעק והביע את המרירות שלו לגבי מה שכינה לעיתים "משפחת הפשע של ביידן".

"פשוט לא מבין למה היא כל כך נחושה להגן עליו ולשמור עליו במירוץ, מאז שנראה שהוא מתקשה", אמר סטיבנסון. "נראה שהוא מתקשה עם כולם בימים אלה".

"ראיתי את ג'יל מתפתחת", הוא הוסיף. "הייתי גאה בה ברגעים מסוימים. אין לי רגשות קשים... אני פשוט מופתע לראות אותה במרכז הבמה במרכז הקרב הזה אחרי שהתחמקה מתחת לרדאר כל כך הרבה שנים. היא תמיד הייתה מלאה במוטיבציה. אנשים אומרים שהיא זו שרוצה להיות נשיאה עכשיו".

סטיבנסון, שנישא מחדש ויש לו משפחה משלו, תמך בעבר בביידן, כאשר רץ לתפקיד סגן הנשיא לצד ברק אובמה וכאשר ביידן רץ לסנאט של ארה"ב ב-1972.

בספר שפרסם בשנת 2005, סטיבנסון סיפר על פגישה שהייתה לו עם ביידן, לילה אחד בשנת 1972, שם הוא סיפר לו אנקדוטה משעשעת מימי הגדורגל בבית ספר התיכון בו למד. אלא שכמה שעות לאחר מכן, ביידן העניק ראיון לעיתון – שם סיפר את סיפורו של סטיבנסון כאילו קרהל ו.

"זה גורם לי לצמרמורת כל פעם שהוא קורא לטראמפ שקרן, כי אני אומר לכם כרגע, אין שקרן טוב יותר מהנשיא ביידן", אמר סטיבנסון.

"הוא פשוט אדם רע. אני כנראה אחד מהאנשים הבודדים מחוץ למשפחתו שמכיר אותו 50 שנה".

 

 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE