הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגברת הראשונה מבטיחה: "אנחנו נמשיך להילחם"
ג'יל ביידן אמרה בראיון ל'ווג' כי אין לשפוט את ביידן בגלל העימות הנשיאותי ולשכוח את ארבע השנים האחרונות בהן כיהן כנשיא ארצות הברית

ג'יל ביידן מתעקשת שההופעה החלשה של בעלה מול דונלד טראמפ בעימות הנשיאותי בשידור חי, לא אמורה "להגדיר את ארבע השנים בהן הוא נשיא", כך אמרה בראיון שער עם 'ווג' אמריקאי.

הגברת הראשונה דיברה ביום ראשון עם המגזין מהבית בקמפ דייוויד– לאחר שמשפחתה התכנסה בעקבות העימות הקטסטרופלי ביום חמישי, שבו בעלה קפא ונתקע בתשובותיו שלעיתים היו בלתי מובנות.

"אנחנו לא ניתן ל-90 הדקות האלו להגדיר את ארבע השנים שהוא נשיא. אנחנו נמשיך להילחם", אמרה ביידן, והוסיפה שבעלה "תמיד יעשה את מה שהכי טוב למדינה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

יש לציין כי הראיון עם 'ווג' נערך לפני העימות ברשת CNN, אך העיתון השלים את הראיון עם שיחת טלפון.

למרות דבריה, רבים מהדמוקרטים – בין אם המחוקקים, התורמים או ציבור המצביעים – מאמינים שהנשיא צריך לפרוש מהמירוץ לנשיאות 2023.

מקור אחד שדיבר עם ה'ניו יורק פוסט' הפנה אצבע לגברת הראשונה: "הרבה אנשים מאשימים את אשתו... שלא אומרת לו לפרוש".

מקור אחר שהעניק ראיון לרשת NBC, אמר כי ביידן מרגיש מושפל וחסר ביטחון אחרי ההופעה שלו בשידור החי, וכי הוא מודע בכאב לכך שדמותו – העיניים המביטות למרחק, הפה הפעור וחוסר הקוהרנטיות – ייזכרו לדורות אחרי כהונתו.

"זה בלאגן", אמר המקור לרשת, שדיווחה כי מספר דמוקרטים בולטים הביעו דאגה בחדרי חדרים לגבי סיכוייו של הנשיא לנצח את טראמפ בנובמבר. עם זאת, באופן פומבי הן נשארים נאמנים.

 

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE