הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מפלצת חסרת נשמה": הרוצח המורשע מפלורידה שהפך ויראלי – וצפוי לקבל עונש מוות
גולשים ברשתות החברתיות שעקבו אחר משפטו של ווייד וילסון, שרצח לפחות שתי נשים באופן "מחריד ואכזרי", אמרו שמדובר באדם מתנשא וחסר חרטה – ולכן מגיע לו עונש מוות

שופט בפלורידה המליץ על עונש מוות עבור ווייד וילסון, שהורשע ברצח שתי נשים בשנת 2019 .  

ווייד וילסון נמצא אשם בכך שחנק למוות את כריסטין מלטון בזמן שישנה בשעות הבוקר אחרי שפגש אותה בבר בלילה שלפני, ולאחר מכן הוא הכה, חנק ודרס עם רכבו את דיאן רואיז, אחרי שראה אותה ברחוב באותו היום.

עשרה מתוך 12 השופטים בבית המשפט של מחוז לי בפורט מאיירס, הצביעו ביום שלישי כי וילסון, שהתנהגותו ה"מתנשאת" בבית המשפט הפכה לוויראלית, צריך לקבל עונש מוות בגלל הרצח של רואיז. תשע מתוך 12 השופטים קיבלו את אותה החלטה בתיק הרצח של מלטון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

זאת כאשר חוק המדינה דורש שלפחות שמונה שופטים יצביעו בעד עונש מוות.

ההחלטה תהיה בידי השופט ניקולס תומפסון, והיא צפויה להתקבל ב-23 ביולי.

משתמשי רשתות חברתיות שעקבו אחרי המשפט כינו את וילסון "חסר נשמה" והאשימו את הרוצח בכך שהוא התנהג ב"התנשאות" בזמן הדיונים בבית המשפט.

"הוא חסר חרטה ואומר שהיה עושה את זה שוב. אני לא אדם של 'עין תחת עין'. מעולם לא הייתי. אבל התנשאות כזו כמו שווייד וילסון מציג, גורמת לי לחשוב שחיים בתא עם שלושה ארוחות ביום, זה לא בסדר", כתב אחד הגולשים ברשת החברתית X.

גולש אחר הוסיף, "שימו לב לחיוך הפסיכופתי על פניו של החונק הסדרתי".

משתמש שלישי אמר, "ווייד וילסון נידון למוות בפלורידה על רצח שתי נשים. אביו עצמו הסגיר אותו כי היצור היה מפלצת חסרת נשמה".

עוזרת תובע המדינה, שרה מילר, אמרה לאחר ההמלצה לגזור עונש מוות: "אתה יודע, אתה מבקש ממישהו לקחת חיי אדם אחר, ולכן זה תמיד דבר קשה... אבל אני חושבת שבמקרה הזה זו פעולה מוצדקת, בהתחשב באופי הנורא של המקרה".

"שני מקרי הרצח היו נתעבים במיוחד, מחרידים ואכזריים. הוא גרם לכאב, והוא הראה אדישות מוחלטת לחייהן".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE