הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האנטר ביידן תובע את 'פוקס ניוז' בגין 'פורנוגרפיית נקמה'
הבן של הנשיא הגיש תביעה בת 15 עמודים המפרטת כיצד פרסום התמונות והסרטונים מהמחשב הנייד שלו היו עבירה על החוק, וכיצד הערוץ המציא "תיק פלילי שאינו קיים"

האנטר ביידן, בנו של נשיא ארצות הברית, הגיש ביום שני תביעה נגד 'פוקס ניוז' בגין פרסום תמונות וסרטוני ערום שלו כחלק מסדרת התחקירים 'המשפט של האנטר ביידן', שמטרתה, לטענת בן הנשיא, הייתה "להטריד, להציק, להשפיל ולהרוס את שמו".

"רחוקה מלדווח על אירוע חדשותי, 'פוקס' שאפה למסחר את אישיותו של מר ביידן באמצעות כיסוי שונה מהפצת חדשות או מידע", טען ביידן בתביעה בת 15 העמודים, שהוגשה לביהמ"ש במנהטן. "המיני-סדרה הייתה מדומיינת ומבוססת על תיק פלילי שאינו קיים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כזכור, הסדרה של 'פוקס ניוז' שהופקה בשנת 2022, הציגה טענות לעסקאות כספיות שביצע האנטר מחוץ לארה"ב, שהובילו לבסוף לאישום פדרלי על עבירות מס ותרמו לחקירת ההדחה של הנשיא בבית הנבחרים.

באפריל האחרון, הרשת הסירה את הסדרה.

כחלק מהתביעה, ביידן הבן טוען כי 'פוקס ניוז' הפרה את חוק זכויות האזרח של ניו יורק, המתייחס פורנוגרפיית נקמה, זאת בגין הצגת קטעי הוידאו האינטימיים שלו והתמונות שמתעדות אותו עירום ומעורב בפעולות מיניות.

"בפרסום והפצת תמונות אינטימיות אלו, 'פוקס' ידעה שתמונות פרטיות וסודיות אלו נגנבו, נחטפו ו/או עובדו דיגיטלית באופן שהיה אמור להישאר פרטי וסודי, אך הופצו באופן בלתי חוקי ללא הסכמתו של מר ביידן", כתוב בתביעה.

עורכת הדין נעמה רחמני, שהייתה פרקליטה פדרלית וכיום נשיאה של משרד עורכי דין בלוס אנג'לס, אמרה בראיון לרשת 'פוקס' כי יש להם טיעון "טוב" נגד התביעה של האנטר.

"זה לא הדרך שהחוק אמור להיות מיושם", התייחסה לטיעון לגבי נקמה על ידי פורנוגרפיה. "הוא אמור להגן על אנשים שנמצאים בקשרים מיניים. לפוקס ניוז יש טיעון טוב שיגרום לדחיית התביעה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE