הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרקליטי לוס אנג'לס היהודים שוברים שתיקה - ומאשימים: התובע המחוזי פועל באנטישמי
ההתעלמות של ג'ורג' גסקון מהאירועים בקמפוסים ומהמהומות המטרידות מחוץ לבית הכנסת בשבוע שעבר, מוכיחה שיש לו אג'נדה מאוד מסוימת שרק "מחזקת את הפושעים"

מספר הולך וגדל של פרקליטים במחוז לוס אנג'לס מביעים חשש מאנטישמיות במשרד, זאת לאחר חודשים של שתיקה בנושא מצד הבוס הפרוגרסיבי שלהם – עליו הם כועסים שלא פעל נגד הפרו-פלסטינים שפתחו בעימותים מחוץ לבית הכנסת בפיקו רוברטסון.

לפי מספר פרקליטי מחוז, השתיקה של התובע המחוזי ג'ורג' גסקון היא משמעותית, שכן הוא היה צריך להעמיד לדין פלילי את המפגינים.

"אני שונא ללכת לעבודה, להיכנס לבניין שבו אני מרגיש שהבוס שלי יטפל בי אחרת רק בגלל שאני יהודי, וככה אני מרגיש וכך רבים אחרים מרגישים", אמר בריאן שירן, פרקליט ותיק המוביל את מחלקת הסמים במשרד הפרקליט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בעיות מרכזיות ששירן וסגני פרקליטים אחרים העלו היו התגובה האיטית של גסקון לטבח שביצע חמאס בשמחת תורה, כמו גם התמיכה שהוא מקבל מקבוצות פוליטיות מקומיות המואשמות באנטישמיות, כולל מועצת העיר העממית, קבוצה שנחשבה "בוטה באנטישמיות" על ידי סניף לוס אנג'לס של המועצה היהודית האמריקאית.

ג'ון לווין, תובע בתיקי פשע קרים, אמר: "אין לי מושג מה ג'ורג' גסקון מאמין בליבו, אבל ממה שאני יכול לראות, הוא לא מאמין בשום דבר חוץ ממה שיקדם את שאיפותיו הפוליטיות".

לווין היהודי הוסיף: "אם הוא אנטישמי בלבו, אין לי מושג. אבל האנשים שסביבו והקבוצות שתומכות בו -בהחלט כן".

התובע הזכיר את ההתעלמות לדבריו של גסקון מהאשמות נגד מפגינים אנטי-ישראלים שהקימו מאהל לא חוקי ב-UCLA.

"העובדה שהוא אמר במפורש שיטפל במקרים חשודים כאלה בכל כוח החוק, ומצד שני דיבר על כך שהוא לא יעשה שום דבר למפגינים – היא מבישה ומהווה סימן ברור לאנטישמיות", אמר שירן.

 

התובע המחוזי גסקון

 

נתן הוכמן שיתמודד נגד גסקון בבחירות הקרובות, אמר כי שתיקתו של התובע הנוכחי על ההפגנות האנטישמיות בקמפוסים האקדמיים ומחוץ לבית הכנסת אדס תורה שולחת אות לא נכון לאנשים שמאחוריהן.

"הנשיא ביידן התערב בנוגע לבית הכנסת, המושל ניוסום כינה את זה מחריד, ראשת העיר באס כינתה את זה מתועב. אבל אדם אחד היה חסר, האדם שאחראי על כל התביעות הפליליות – התובע המחוזי", אמר.

"השתיקה שלו, לא רק בקשר לאירוע הזה, מחזקת את הפושעים".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE