הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עשרות ילדים נעדרים אותרו במבצע נרחב של שירות המרשלים האמריקאי
במשך חמישה שבועות מספר סוכנויות אכיפת חוק, בהובלת ה-USMS, איתרו 41 קטינים שנעדרו ונוצלו למען פעילויות פליליות וסחר במין, בין היתר. שלושה חשודים נעצרו, בהם עבריין מין

מבצע גדול שהוביל שירות המרשלים של ארצות הברית, בשיתוף פעולה של NYPD ומחלקת החקירות של המשרד לביטחון המולדת, הביא לאיתורם של עשרות ילדים שנעדרו ולמעצרם של שלושה, בהם עבריין מין, זאת תוך חמישה שבועות.

על פי הפרסום, הכוחות איתרו 41 "ילדים שנעדרו באופן קריטי" – חלקם נוצלו על ידי מבוגרים לבצע פעילויות פליליות, חלקם נוצלו עבור מין, וחלקם נמלטים מוכרים.

עבריין מין עם צווי מעצר מקומיים נעצר במהלך מה שכונה "מבצע אנחנו נמצא אותך 2", זאת בנוסף לשני חשודים נוספים שהיו מבוקשים בגין עבירות הכוללות שוד וחטיפת ילדים על ידי הורה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

ארבעה תיקים – הכוללים תקיפה, אונס, סחר במין וכישלון ברישום כעבריין מין – הופנו לסוכנויות אכיפת החוק לחקירה נוספת, אמרו המרשלים.

"אנו מחויבים לא להשאיר אבן אחת במאמצינו להחזיר ילדים נעדרים הביתה בבטחה", אמר ראלף סוזיו, המרשל של ארה"ב למחוז הדרומי של ניו יורק, בהצהרה. "דרך שיתוף הפעולה של שותפינו באכיפת החוק והשתתפות הקהילה, אנו שואפים להשפיע באופן משמעותי על שמירת בטחונם של ילדינו ולהביא לדין כל מי שפוגע בהם".

הילדים – חלקם סבלו ממחלות נפשיות – נמצאו בתוך דירות אקראיות ואחרים באוהלים או סתם ברחובות העיר.

בעוד שחלקם חיו בעבר במקלטים או באומנה בעיר, אחרים הגיעו ממדינות אחרות.

המרשל האמריקאי וינסנט דהמרקו, האחראי על המחוז המזרחי של ניו יורק, אמר: "ישנה מגפה של ילדים נעדרים בארה"ב. חייב לדווח במהירות על ילדים נעדרים ולמצוא אותם במהירות, בגלל שהם פגיעים לסחר במין, ניצול ויכולים לסבול מנזק בלתי נתפס. אני מאוד גאה בתוצאות הפעולה הזו ובהשפעה שתהיה לה על חיי הילדים".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE