הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוברט פ. קנדי ג'וניור מואשם בהטרדה מינית
העיתון Vanity Fair ראיין אישה שעבדה כמטפלת בבית משפחת קנדי בשנת 1998, והיא סיפרה על מספר תקריות "לגמרי לא הולמות" שבוצעו על ידי מי שמועמד כיום לנשיאות

המועמד העצמאי לנשיאות ארה"ב רוברט פ. קנדי ג'וניור, הואשם בתקיפה מינית שביצע לכאורה לפני למעלה מ-25 שנה.

תחקיר שפורסם ביום שלישי ב-Vanity Fair הציג את סיפורה של אליזה קוני, שהועסקה על ידי משפחת קנדי כמטפלת בשנת 1998, ועברה לגור עם קנדי ג'וניור וגרושתו, מרי ריצ'רדסון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

קוני סיפרה לעיתון כיצד הרגישה את ידו של קנדי ג'וניור נוגעת ברגלה בזמן שהשתתפה בפגישה משפחתית בבית. באירוע אחר, לדבריה, היא מצאה את קנדי ג'וניור בחדר שלה עם היומן הפרטי שלה פתוח, כאשר הוא היה ללא חולצה וביקש ממנה למרוח על הגב שלו קרם לחות.

"זה היה לגמרי לא הולם", אמרה.

הכתבה ב-Vanity Fair ציינה כי האירוע, שנכתב ביומנה האישי של המטפלת, התרחש ב-1998 כאשר קנדי היה בן 45. עם זאת, הוא נולד בשנת 1954, כך שהוא היה אמור להיות בן 48.

קוני סיפרה על אירוע אחר שהתרחש באותה שנה, כאשר היא הייתה במטבח המשפחה, אז RFK התקרב ונצמד אליה. "הייתי קפואה. מופתעת", אמרה.

לפי הדיווחים, קוני כמעט פרסמה את ההאשמות ב-2017 בעקבות תנועת #MeToo ושוב לאחר שקנדי ג'וניור הודיע שהוא מתמודד לנשיאות. עם זאת, היא החליטה שלא להגיש תביעה אזרחית וכעת היא מדברת על האירועים.

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE