הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד נפילה קמעונאית: רשת אופנה בת 70 שנה סוגרת את כל סניפיה בארה"ב
בית עסק משפחתי שהוקם בשנת 1954 והפך לרשת גדולה ומצליחה בצפון מזרח ארצות הברית, כבר לא יכול להתמודד עם הקשיים הפיננסיים. "אנו מודים לכולם על התמיכה לאורך השנים"

רשת החנויות הוותיקה והאהובה בצפון מזרח ארה"ב, Bob’s Store, הודיעה כי היא סוגרת את החברה לצמיתות אחרי 70 שנה של פעילות.

הקמעונאית האייקונית "לא הצליחה להבטיח את המימון הנדרש להמשך הפעילות", הודיע נשיא החברה, דייב ברטון.

החנות פתחה במבצעי סגירה כדי לסיים את המלאי בכל 21 המוקומים שלהם ברחבי קונטיקט, מסצ'וסטס, ניו המפשייר, ניו ג'רזי, ניו יורק ורוד איילנד, עם הנחות בין 30 עד 70 אחוזים לקראת הסגירה ב-14 ביולי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אנו מצטערים שהמצב הכלכלי שלנו הכריח אותנו לפרק את החנות", אמר ברטון. "בוב'ס הייתה עמוד תווך בקהילות המקומיות שלנו למעלה מ-70 שנה, ואנו יודעים שלקוחותינו זוכרים אותנו כשהיינו שם ברגעים משמעותיים בחייהם".

החנות, שיש לה 13 סניפים באזור ניו יורק בלבד, מתמחה ב"נעליים, בגדי עבודה, בגדי קבוצות ובגדי יום יום" למשפחות. אחת מהחנויות בניו יורק, שנמצאת בסנטריץ' בלונג איילנד, חגגה את פתיחתה הגדולה רק בדצמבר האחרון.

"אנו מודים לספקים, ללקוחות ולעובדים על כל התמיכה שנתנו לאורך השנים", הוסיף ברטון.

ב-20 ביוני, ברטון הגיש בקשה להגנה מפני פשיטת רגל במסגרת פרק 11 בחוק הפשיטות, תחת חנויות בוב וחברת האחיות שלה, איסטרן מאונטין ספורטס, שמעסיקה 290 עובדים במשרה מלאה ו-481 עובדים במשרה חלקית. החברה צברה חובות שכר בסך 935,000 דולר.

ההודעה העצובה מגיעה במציאות עסקית כואבת מאוד של רשתות קמעונאיות שסוגרות אחד אחרי השניה במגמה שנמשכת כבר שנים. רק השנה, רשתות קמעונאיות סגרו כמעו 3,200 חנויות, עלייה של 24% מהנתונים של 2023.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE