הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תומכת בישראל? דואה ליפה פרסמה תמונה עם דגל ענק של פסטיבל נובה
או אולי היא פשוט לא הייתה מודעת למשמעות של הדגלים הענקיים שהתנוססו בין השורות הראשונות של הקהל. ועדיין, היא פרסמה את התמונה ל-88 מיליון העוקבים שלה

הזמרת דואה ליפה ידוע בחוסר חיבתה לישראל בלשון המעטה, כך שסביר להניח שהיא לא ידעה שהתמונה שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה כוללת את דגלי פסטיבל הנובה.

דואה ליפה האלבנית הופיעה בפסטיבל גלסטונברי שנערך על פני שלושה ימים בדרום-מערב אנגליה. לא מעט דגלים פלסטינים נראו בקרב הקהל, ולמרות שלא נצפו הרבה דגלי ישראל – כמה דגלי פסטיבל נובה גדולים התנוססו מהקהל שעמד בקדמת הבמה.

אחרי הופעה מוצלחת מאוד, דואה ליפה פרסמה באינסטגרם שלה מספר תמונות וסרטונים מהפסטיבל וכתבה בהתרגשות: "הלילה הכי טוב בחיים שלי!!! מעבר לחלומות הפרועים ביותר שלי, ואני עדיין מעכלת את זה!".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"תודה, תודה לכולם שהגיעו לראות אותנו, תאמינו בקסם בגלל שהוא אמיתי!", כתבה הזמרת, והמשיכה עם עוד כמה תודות לצוות שלה.

אך היא כנראה לא הייתה מודעת שבתמונה השנייה מתוך 10 הקבצים שהעלתה לחשבונה, תמונה שנלקחה מאחורי גבה כאשר היא עומדת מול הקהל, נראים שני דגלי נובה גדולים מתנוססים מעל ראשה.

דגל אחד עם הסמל של פסטיבל המוזיקה שהפך מטרה לפיגוע הטרור האכזרי, ודגל שני עם הסיסמא האופטימית הישראלית: WE WILL DANCE AGAIN.

התגובות התמלאו עם לא מעט גולשים ששמו את דגלי פלסטין או אימוג'י של אבטיח, ומצד שני גולשים ישראלים שהגיבו עם דגלי ישראל או בציניות: "מלכה ציונית עם דגל הנובה", כתב אחד.

 

 

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE