הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יהודי בן 80 הסתנן למפגש פרו פלסטיני – והותקף באלימות חסרת רחמים
בוב קמפבל ושני חברים יהודים הסתננו לאירוע שהתקיים בספרייה בקרוליינה הצפונית, עד שהמשתתפים עלו עליהם, הקיפו את השלושה ותקפו אותם

בוב קמפבל בן ה-80, יהודי חולה סרטן, ושני חברים יהודים נוספים – דייוויד מוריץ ומוניקה באקלי, הסתננו אל תוך מפגש של תומכי פלסטין בספרייה בקרליינה הצפונית.

הם ישבו באירוע בשם "לקחים אסטרטגיים מההתנגדות הפלסטינית" שהתקיים בווסת אשוויל, וצילמו בחשאי את המתרחש. עד שהמשתתפים הבינו שיש "פולשים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

סרטון שצולם על ידי באקלי ושותף ברשתות החברתיות מראה את הרגע שבו הפרו-פלסטינים עלו עליהם, וממשיך בצעירים שטופי השנאה עומדים מסביבם וצועקים: "תשוחרר פלסטין", ומתעמתים איתם פיזית.

קמפבל סיפר כי בזמן שניסה להגן על באקלי, הוא נדחף על ידי אחד הגברים שטופי השנאה. בראיון לערוץ תקשורת מקומי, הוא אמר: "אתה יודע שיש לי סרטן ואני בן 80, לא צריך לעשות הרבה. אבל הוא לא הפסיק".

באקלי סיפרה שמפגינה קפצה עליה והפילה את הפלאפון מידיה, ואז האלימות החלה. המכשיר הנייד המשיך לצלם, ועל אף שהתמונה שחורה – ניתן לשמוע את ההתרחשויות ברקע.

 

 

"קפצתי עליה כדי להחזיר את הפלאפון שלי. ואז חבורה של עשרות אנשים תקפה אותי, ואז בוב ודייוויד באו לנסות לעזור לי – וגם כן הותקפו", סיפרה באקלי.

"הם הכו אותי, הטיחו בי, דרכו עליי. מישהו חנק אותי עם משהו. לא רצינו להתגרות, רק רצינו לשבת ולהקשיב".

קמפבל ומוריץ אמרו שהם ניסו ולעזור לבאקלי, אך מהר מאוד הובסו. "בוב ואני קמנו להגן עליה, אבל זו הייתה פשוט קבוצת אנשים כל כך גדולה, הם פשוט התחילו להכות בי", אמר מוריץ. "היו לי חבורות על הראש, התנגדתי, בעטתי בכמה אנשים".

 

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE