הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתי המרקחת נעלמים מרחובות ארצות הברית
רשת הפארמה הגדולה בארה"ב, 'וולגרינס', הודיעה על סגירת מספר "משמעותי" של סניפים – זאת זמן קצר אחרי ש'רייט אייד' הודיעה שהיא מפסיקה את פעילותן של עוד עשרות חנויות

רשתות הבית מרקחת הגדולות בארה"ב סגרו אלפי סניפים ברחבי המדינה בשנים האחרונות, זאת בתגובה לעלייה בביקוש לרכישת תרופות באופן מקוון

המגמה הזאת, לטענתו של ג'ונתן פאלמר – אנליסט בכיר לענייני בריאות ב'בלומברג', צפויה להימשך ככל שהתלות בשירותים מקוונים ממשיכה לגדול.

רק השבוע, 'וולגרינס' – רשת בתי המרחקת הגדולה בארצות הברית - הודיעה כי היא תסגור מספר "משמעותי" של סניפים עם ביצועים נמוכים ברחבי ארה"ב עקב אתגרים מתמשכים ברווחיות וירידה ברווחים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לפני כן, 'רייט אייד' הודיעה כי 27 סניפים במישיגן ובאוהיו נוספו למספר הגדל של חנויות שהיא מתכננת לסגור, בעודה היא מתמודדת עם פשיטת רגל.

ב-2021, CVS הודיעה כי היא סוגרת 900 מתוך 10,000 הסניפים הקמעונאיים שלה לאורך תקופה של שלוש שנים.

פאלמר אמר בראיון ל'פוקס ניוז' כי הסגירות הן תוצאה של שילוב של כמה דברים שונים, אך בתי מרקחת מקוונים תרמו הרבה לנפילה הזו. "צרכנים קונים יותר מתמיד באינטרנט, ועם משלוח שמגיע למרחת בבוקר – ההצעה הערכית של בית המרחקת הקמעונאי אינה משכנעת כמו בעבר", אמר.

למרות שהפרברים "יחסית בטוחים" מפני סגירות כאלה, קהילות עירוניות רואות פחות ופחות בתי מרחקת, והן צפויות "לסבול מרוב הסגירות הללו".

הערוץ המקוון קיבל דחיפה משמעותית בביקוש במהלך המגפה, כאשר הצרכנים נאלצו להסתמך עליו. עם זאת, המגמה התמשכה מאז.

"בעוד שפעם טיפול וירטואלי לא היה נפוץ, פתאום האופציה המקוונת הייתה האופציה היחידה ועם זאת האימוץ של טיפול וירטואלי הייתה הכרה גדולה יותר שבית מרקחת מקוון היא גם דרך ויעילה", אמר פאלמר, והוסיף ש"כל יום יש יותר מטופלים שחיו רק בעולם שבו קניות מקוונות היו הנורמה והשינוי הדמוגרפי האיטי הזה הוא גם גורם תורם למצב".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE