הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלפי אמריקאים מהגרים לפלורידה – כדי להתגייס למשטרה
מספר המתגייסים החדשים קפץ באלפים, כאשר רבים מהם מגיעים ממדינות כמו קליפורניה, אילינוי, ניו יורק ועוד. "זו מדינה של חוק וסדר"

במגמה שנמשכת בשנים האחרונות, עוד ועוד אנשי ביטחון עוזבים את המדינות בהן הם חיים – ועוברים להשתקע בפלורידה – "מדינה של חוק וסדר".

היועצת המשפטית של פלורידה, אשלי מודי, קיבלה בברכה את השוטרים החדשים שהגיעו מג'ורג'יה, אילינוי, מיין, מסצ'וסטס, ניו מקסיקו וניו יורק.

"פלורידה היא המדינה התומכת ביותר באכיפת החוק ברחבי ארה"ב, מכיוון שאנחנו תומכים בכחולים שלנו", אמרה מודי. "הפצנו את הבשורה על כל התמריצים הנהדרים בהצטרפות אלינו, ואנשים כמו המתגייסים החדשים בסרסוטה נענו לקריאה – ועזבו מאחור מקומות שבהם השירות שלהם לא זכה להערכה כמו כאן".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחר כך, היא בירכה מתגייסים חדשים לשורות המשטרה של סנט פטרסבורג, שהיגרו לדבריה מקליפורניה וניו יורק.

מאז יולי 2022, מספר המתגייסים החדשים קפץ לכמעט 5,000 איש. ביניהם יותר מ-1,200 מחוץ לפלורידה, 400 מהם מקליפורניה, אילינוי וניו יורק.

"זו מדינה של חוק וסדר. השוטרים רוצים להיות מסוגלים לבצע את עבודתם", אמר ראש משטרת סרסוטה, רקס טרוצ'ה.

"אין תחושה טובה יותר מאשר כשאתה יודע שאתה יכול לצאת החוצה ולהיתמך באכיפת החוק. שוחחתי עם שוטרים ברחבי הארץ וכשפרקליטי המדינה לא עוזרים להם, זה גורם לשוטרים האלה לא לרצות לבצע את עבודתם. הודות לעבודתה של היועצת המשפטית מודי והמושל דה-סנטיס, השוטרים יודעים שכשהם מגיעים למדינת פלורידה, הם יהיו מסוגלים לבצע, ולקבל תמיכה בביצוע עבודתם".

אחד המתגייסים החדשים הוא אנדרו קפוצי, שעזב את ניו יורק מכיוון ש"להגן ולשרת בניו יורק הפך לקשה יותר ויותר במהלך השנים האחרונות, כאשר חלק מהמנהיגים הפנו את גבם לאכיפת החוק ומדיניות משפט פלילי לקויה איפשרה לרבים מהנאשמים לחזור לרחובות תוך שעות ספורות מרגע מעצרם," לפי הודעה ממשרדו של מודי.

שוטרים משתקעים בפלורידה בזכות תוכנית חדשה שהושקה באפריל 2022, ומטרתה לגייס אנשי אכיפת חוק ולהעניק להם תמלוגים ראויים. דה-סנטיס חתם על החוק אז והקצה 125 מיליון דולר לבונוסים לטובת שוטרים מקומיים, שריפים, פרמדיקים, כבאים ועוד.

מאז, המחוקקים חידשו את המימון והרחיבו את ההגנות לטובת השוטרים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE