הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשדות קשים נגד איש נדל"ן מוכר ממיאמי: הרעיל את אשתו בפנטניל בגלל "מניעים כלכליים"
אחרי שטטיאנה פינו הגישה בקשת גירושין מבעלה סרחיו, לו הייתה נשואה 32 שנה, לפתע היא חוותה התמוטטויות ששלחו אותה לאשפוז – שם הרופאים סיפרו לה שהיא סובלת מתסמינים של הרעלת פנטניל

איש נדל"ן מוכר ממיאמי-דייד חשוד כי הרעיל את אשתו עם פנטניל פעמים רבות – כך היא טוענת במסמכי הגירושין שלהם, בזמן שה-FBI חוקר אותו בגין איומים על חייה.

טטיאנה פינו, שהייתה נשואה לנשיא קבוצת Century Homebuilders סרחיו פינו במשך 32 שנה, אמרה בהצהרה תחת שבועה שרופאים מצאו פנטניל במערכת הדם שלה לאחר שהובהלה לבית החולים פעמים רבות במהלך שלוש השנים האחרונות, כך על פי דיווח ב'מיאמי הראלד'.

טטיאנה, שהגישה בקשה לגירושין באפריל 2022, אמרה שהיא מאמינה שבעלה, בן 67, היה האחראי לתקריות הרפואיות הללו אחרי הפרידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"האם את מאמינה שבעלך הרעיל אותך?", שאל אותה עורך הדין של סרחיו, והיא ענתה: "אני מאמינה שהוא עשה זאת".

טטיאנה טענה שהיא סבלה מבעיות נשימה ותסמינים נוספים ב-2022, עם רופא בבית החולים ג'ונס הופקינס בבולטימור שכביכול זיהה פנטניל במערכת שלה לאחר שהונשמה חמש פעמים.

הרופא כביכול אמר לה להישאר עם אחותה ולא ב"סביבתה הרגילה", עם טטיאנה שסיפרה לעורכי הדין שלה שהיא לא חוותה תסמינים כאלה מאז שהיא עזבה את הבית.

טטיאנה הציעה שלסרחיו היה "מניע כלכלי" להרעיל אותה, אך היא לא הרחיבה בנושא.

היא גם טענה שסרחיו נחקר על ידי סוכנות אכיפת הסמים הפדרלית, אך עורכי דינה יעצו לה לא להגיב יותר על המקרה. אך עורך הדין ריימונד רפול, אמר לחדשות כי משרד ה-FBI מעורב כעת בחקירה נגד סרחיו. ואכן, דובר סוכנות החקירות אישר שצוותים ערכו חיפוש בשני מיקומים הקשורים לבן ה-67.

ה-FBI חוקר אם סרחיו גייס אדם שגייס שלושה אנשים שאיימו על אשתו לאחר שהגישה את בקשת הגירושין. הם מואמים כי ניסו לדרוס אותה ולהצית את הרכבים שלה ושל אחותה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE