הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן מתעקש לרוץ לנשיאות: "רק אלוהים יגיד לי לפרוש"
הנשיא האמריקאי העניק ראיון טלוויזיוני ראשון מאז העימות הנשיאותי הקטסטרופלי, ולמרות הקולות המתגברים מצד בני בריתו – הוא מסרב להכיר בכך ומסרב לפרוש

הנשיא ג'ו ביידן התיישב לראיון ברשת ABC, בהופעה טלוויזיונית ראשונה מאז העימות הנשיאותי בו הוא כשל לחלוטין. עם זאת, הוא התעקש שוב כי אינו מתכוון לפרוש מהמירוץ, וטען שאינו צריך מבחן קוגניטיבי.

במהלך הראיון, הנשיא נשאל אם יתפטר אם ישתכנע שהוא לא יכול לנצח את דונלד טראמפ – ובתגובה אמר כי רק אלוהים יכול לגרום לו לפרוש.

"אם האדון כל יכול ירד ויגיד לי, 'ג'ו, תצא מהמרוץ', אז אני אצא מהמרוץ", אמר ביידן והמשיך: "האדון כל יכול לא ירד".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המראיין התעקש: "אני מסכים שהאדון כל יכול לא ירד. אבל אם אתה מקבל מידע אמין מבני הברית והחברים שלך והתומכים במפלגה הדמוקרטית, בבית הנבחרים, בסנאט שהם חוששים שאתה תאבד את הבית והסנאט אם תישאר, מה תעשה?".

ביידן סירב לענות על השאלה. "זה לא יקרה," הוא אמר.

מוקדם יותר בראיון, ביידן התייחס לחששות שהתבהרו מאז העימות הנשיאותי לגבי כשירותו המנטלית.

"אך אחד לא אמר שאני חייב" לעבור בדיקה קוגינטיבית ונוירולוגית, ענה ביידן למראיין. "אני מקבל בדיקה נוירולוגית מלאה כל יום", הוסיף בעודו מתייחס לדרישות התפקיד כנשיא.

"יש לי רופאים שנוסעים איתי לכל מקום. כל נשיא עושה זאת, כפי שאתה יודע. רופאים מהטובים בעולם נוסעים איתי לכל מקום שאני הולך. יש לי הערכה מתמדת של מה שאני עושה. הם לא מהססים להגיד לי אם הם חושבים שיש משהו אחר שאינו בסדר", הוא אמר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE