הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פסיקה: ראפר יידרש לקבל אישור משופט עבור כל שיריו העתידיים
אחרי למעלה מ-10 שנים בכלא בשל עבירות נשק, הראפר BG, שעבד עם הגדולים ביותר, יצטרך להציג את המילים שכתב לשירים שלו – כדי שהשופט יוודא שהן מתאימות "למטרות השיקום" שלו

ראפר שעבד עם ראפרים מהגדולים ביותר, מליל ויין ועד גוצ'י מיין, קיבל הוראה כי לפני שהוא מפרסם שיר כלשהו – הוא צריך להציג את המילים לשופט כדי שיוודא שהן מתאימות ל"מטרות השיקום" שלו.

הראפר BG, הידוע בשמו כריסטופר דורסי מלואיזאינה, נעצר בחודש מארץ האחרון לאחר שהופיע בלאס וגאס עם  הראפר בוסי, לו יש עבר פלילי.

התובעים אמרו שהופעתו של BG בן ה-43 הפרה את תנאי השחרור המותנה בגין האשמות קודמות הקשורות לנשק חם, מכיוון שהוא אמור "להימנע מ... חברה לא נחוצה עם" אנשים להם יש עבר פלילי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בשנת 2012 הוא נידון ל-14 שנות מאסר לאחר שנתפס עם שלושה כלי נשק ברכב שלו, שניים מהם גנובים. מאז ששוחרר מהכלא בשנה שעברה, הוא הקליט את האלבום Choppers & Bricks עם גוצ'י מיין, מועמד לגראמי שגם לו יש עבר פלילי.

ואחרי שבעבר פרסם שיר שמילותיו מפרגנות לשני גברים המרצים עונש מאסר עולם בגין רצח, סמים ומעורבות בכנופיה – הוא קיבל את ההוראה החדשה.

השופטת הפדרלית סוזי מורגן הודיעה ביום שישי שהיא מחייבת את BG להגיש את המילים העתידיות שלו לשיפוטה לאחר שקבעה שלתובעים היו "דאגות לגיטימיות" לגבי ההסטה שלו מנתיב השיקום.

כמו כן, הראפר יצטרף לבקש רשות לעבוד עם פושעים אחרים לפני שהוא עושה את זה. כל זאת בזמן שנשארה לו שנה וחצי של תנאי לשחרורו.

עורכי הדין של הראפר טענו כי המהלך מהווה "מניעה לא חוקתית שפוגעת בחופש הביטוי".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE