הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארצות הברית בפתחה של "המהפכה האמריקאית השנייה"
נשיא ארגון שמרני בעל כוח פוליטי חזק, תקף את השמאל הפרוגרסיבי אשר לדבריו מבצע מהפכה בארה"ב – אשר חייבת להיעצר על ידי "פטריוטים שילחמו בחזרה"

ארצות הברית נמצאת בפתחה של "המהפכה האמריקאית השנייה" – כך טוען קווין רוברטס, נשיא מכון החשיבה השמרני 'קרן מורשת', אשר משמש גם ככוח לוביסטי חזק.

'קרן מורשת' הקים את 'פרויקט 2025', המקודם גם על ידי ארגונו של צ'רלי קירק, שמטרתו היא להחליף את הדרג הפקידותי הקיים בממשל הפדרלי לעשרות אלפי מגויסים שמרנים שיעזרו לקדם את מטרותיו של הנשיא הרפובליקני הבא.

בראיון שערך רוברטס לפודקאסט של סטיב באנון, הוא דיבר על איך פסק הדין האחרון של בית המשפט העליון בנושא החסינות של דונלד טראמפ – עשוי להביא למהפכה אמריקאית שנייה.

הוא אמר שפסק הדין של בית המשפט העליון שהתקבל ביום שני האחרון, לפיו לנשיאים יש חסינות מפני "פעולות רשמיות" שנעשו תוך כדי התפקיד בבית הלבן, יאפשר לאותם מנהיגים להציג ולהחיל מדיניות כלשהי ללא צורך במחשבה שנייה או שלישית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוברטס

 

ביום רביעי, רוברטס שיתף שרשור פוסטים ב-X, טוויטר לשעבר, שם כתב: "האמריקאים ב-2024 נמצאים בתהליך של ביצוע המהפכה האמריקאית השנייה כדי לקחת את הכוח חזרה מהאליטות ומהבירוקרטים  הדספוטיים. הפטריוטים האלה מחויבים למהפכה שלווה בקלפי".

"כמו המהפכה האמריקאית הראשונה, השנייה החלה כאשר מעמד שלטוני רקוב ניסה להפיל את המוסדות הקיימים של האמריקאים. אך בעוד שהבריטים חוקקו חוקים ומינו פקידים קולוניאליים, האליטות שלנו היו עדינות יותר", כתב רוברטס.

"החדשות הטובות הן", הוא המשיך, "שפטריוטים ברחבי המדינה מתאחדים, מארגנים את הבסיס להתנגדות, ונלחמים בחזרה. אנו נציל את המוסדות שניתן, נקים חדשים בכל מקום שצריך, ונחריב ללא התנצלות את אלה שמאיימים על הפריחה האנושית".

בהצהרה ל'ניוזוויק', רוברטס הדהד את דבריו מהרשתות החברתיות, ואמר: "לצערי, זה השמאל שיש לו היסטוריה ארוכה של אלימות, ולכן זה תלוי בהם לאפשר העברת שלטון שלווה. כפי שראינו ב-2020, קבוצות מאורגנות בשמאל יש להן את היכולת לבצע מהומות אלימות, לשלוט על ערים, ולהפוך סוכנויות ממומנות ממסים לנשק נגד יריביהם הפוליטיים".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE