הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לילה אלן השיקה עמוד ב-OnlyFans – עבור כפות הרגליים שלה
הזמרת בת ה-39 אמרה שהיא לא רואה בכך משהו מיני – "אבל איך שזה נתפס עבור אחרים זה דבר אחר לגמרי". וגם בעלה, "חושב שזה רעיון מעולה"

הזמרת לילי אלן בת ה-39 הצטרפה השבוע ל-OnlyFans שם היא מציגה את כפות הרגליים שלה.

ביום שלישי האחרון היא שיתפה סרטון בסטורי באינסטגרם שלה, שם היא הראתה את כפות הרגליים שלה מכוסות באימוג'י לב בדוגמת דגל איטליה, והוסיפה את הטקסט: La Dolce Feeta, זאת לצד קישור לפורפיל החדש שלה באונלי פאנס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

נכון לעכשיו, יש לה שמונה פוסטים, כולם זמינים רק למנויים. זה עולה 10 דולר לחודש לראות את התמונות שלה, ובביוגרפיה שלה לאתר, היא כתבה, "רק מטביעה את אצבעותיי במים".

אלן דיברה על הנושא בפרק של יום חמישי של הפודקאסט שלה, Miss me?. המנחה השותפה שלה, מיקיטה אוליבר, שאלה שאותה מה בעלה, השחקן דיוויד הרבור, חשב על החשבון החדש שלה. "הוא חושב שזה מעולה", ענתה אלן.

היא המשיכה: "בהתחלה הוא לא כל כך התלהב. הוא שאל, 'זה פטיש עבורך?', ואני אמרתי, 'לא, זה בכלל לא פטיש', אבל אולי יש משהו באלמנט השליטה שהוא קצת פטישי עבורי".

אלן גם אמרה שיש לה "כללים נוקשים מאוד" לגבי שיתוף תמונות. היא לא תשתף סוגים אחרים של תוכן, למרות בקשות רבות לעשות זאת, אבל היא אמרה שהיא פתוחה לחקור הכל מה שהיא יכולה לעשות רק עם כפות רגליה.

"זה לא מפריע לי", היא אמרה. "אני לא חושבת שזה מיני, אבל איך שזה נתפס עבור אחרים זה דבר אחר לגמרי".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE