הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'סטין ביבר קיבל 10 מיליון דולר עבור הופעה פרטית בהודו
בנו של האיש העשיר ביותר ביבשת אסיה מתחתן, וכסף הוא בהחלט לא בעיה עבור משפחתו – גם לא עבור עשרה שירים בלבד של כוכב הפופ בן ה-30

אל תגידו לעולם לא – בטח שלא עבור צ'ק שמן מאוד.

ג'סטין ביבר קיבל תשלום של 10 מיליון דולר כדי להופיע בטקס קדם החתונה של בן המיליארדר אננט אמבאני במומבאי ביום שישי,כך לפי דיווחים מהודו.

כוכב הפופ בן ה-30 שר יותר מעשרה משירי הלהיטים שלו, כולל Baby, Love Yourself ו-Peaches במהלך ההופעה הפרטית עבור לאמבאני, ארוסתו רדהיקה מרצ'נט, המשפחה והחברים. זאת לקראת החתונה שתתקיים ב-12 ביולי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ביבר, שהשווי המוערך שלו הוא 300 מיליון דולר, פרסם ביום שבת סדרה של תמונות וסרטונים מההופעה היוקרתית.

הזמר חייך מאחורי הקלעים בגופייה לבנה, מכנסיים שחורים גדולים מאוד שחשפו את התחתונים המשובצים שלו וכובע בייסבול הפוך, בזמן שהוא צולם עם אמבאני ומרצ'נט, שניהם בני 29.

במהלך נקודה מסוימת בהופעה שלו, ביבר החזיק את המיקרופון לעבר אורח בשורה הראשונה, אורחן אווטרמני, שקפץ ושר יחד עם להיט מ-2015 שזכה בגראמי, Where Are U Now.

פוסטים אחרים בחשבון האינסטגרם של ביבר נתנו הצצה לביקורו הקצר בהודו, והראו אותו נהנה מנסיעה בלימוזינה למקום האירוע ואת הסוויטה שלו באחת מהמלונות.

 

 

אבל מיד לאחר שעלה להופעה הקצרה עבור הסכום המטורף, הזמר טס בחזרה לארצות הברית כדי להיות עם אשתו היילי, שנמצאת בהריון ראשון.

אמבאני הוא בנו של יו"ר ומנכ"ל תעשיות רילאינס, מוקש אמבאני, שהוא האדם העשיר ביותר ביבשת אסיה – עם נכסים בשווי של 123.4 מיליארד דולר.

בחודש מאי האחרון, משפחת אמבאני הזמינו את בני משפחתם לשייט בן שלושה ימים מאיטליה למצרפת, לשם הזמינו את קייטי פרי, פיטבול ודיוויד גואטה להופעות פרטיות.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE