הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המראיינת שחשפה כי קיבלה שאלות מהצוות של ביידן – נאלצה לעזוב את תחנת הרדיו
אנדריאה לופול-סנדרס ראיינה את הנשיא האמריקאי בתחנת רדיו בפילדלפיה, ולאחר מכן חשפה לרשת CNN כי לפני הראיון אנשי ביידן העבירו לה את השאלות

מנחת רדיו מפילדלפיה שחשפה כי שאלה את הנשיא ג'ו ביידן את השאלות שקיבלה מצוות מסע הבחירות שלו, נאלצה לעזוב את תחנת WURD.

אנדריאה לופול-סנדרס, שהנחתה את "המקור" ב-WURD 96.1 FM/900 AM בפילדלפיה, נפרדה בהסכמה הדדית מתחנת הרדיו לאחר שסיפרה לרשת CNN שקיבלה רשימה של שמונה שאלות ממסע הבחירות של ביידן.

"רדיו WURD נותר קול עצמאי שקהל המאזינים שלנו יכול לסמוך עליו שיחשוף נבחרי ציבור", אמרה נשיאת תחנת הרדיו, שרה מ. לומקס.

"כתחנת הרדיו השחורה העצמאית היחידה בפנסילבניה, רדיו WURD טיפח את האמון הזה עם קהל המאזינים שלנו לאורך 20 שנה של היסטוריה. זה משהו שאנחנו לוקחים ברצינות רבה. הסכמה לסט של שאלות מוגדר מראש מסכנת את האמון הזה ואינה פרקטיקה שרדיו WURD מעסיק או מקדם כחלק מהנהלים או מדיניות רשמית".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לאחר הופעתו החלשה של ביידן בעימות הנשיאותי, הוא ערך שני ראיונות עם תוכניות רדיו שחורות בוויסקונסין ובפנסילבניה - שתי מדינות קריטיות לסיכוייו לנצח בבחירות 2024. בשניהם, מסע הבחירות שלו סיפק שאלות לשני מנחי רדיו, כולל לופול-סנדרס.

דוברת מסע הבחירות של ביידן, לורן היט, אמרה ל-CBS News בהצהרה ביום שבת אחר הצהריים ש"לא מדובר בפרקטיקה נדירה שמועמדים משתפים נושאים שהם היו מעדיפים" להישאל עליהם, וכינתה את השאלות "רלוונטיות לחדשות היום".

לומקס אמר בהצהרה ביום ראשון כי הראיון עם ביידן הוסדר ונוהל באופן עצמאי על ידי לופול-סנדרס "ללא ידיעה, התייעצות או שיתוף פעולה עם הנהלת התחנה".

"רדיו WURD אינו כלי דיבור של ממשל ביידן או של כל ממשל אחר", אמר לומקס. "באופן פנימי, אנו מחויבים לבדוק מחדש את מדיניותנו, נהלים ושיטות עבודה כדי לחזק את העצמאות והאמון עם מאזיננו. אבל גם תקשורת המיינסטרים צריכה לעשות אינטרוספקציה משלה כדי לחקור איך היא איבדה את אמון כל כך הרבה אמריקאים, בעיקר אמריקאים שחורים".

גורם בממשל ביידן אמר ל-CBS News ביום שבת כי הבית הלבן לא היה מעורב בהכנות לשני הראיונות ברדיו. הגורם הוסיף כי אין זה מנהג סטנדרטי לבית הלבן לספק שאלות למראיינים, והמסע הבחירותי לא מתכנן לעשות זאת שוב בעתיד.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE