הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן נפגש עם ליאת אצילי, אזרחית אמריקאית ששוחררה בעסקת החטופים הראשונה
נשיא ארה"ב נפגש היום בצהריים עם ליאת בינין אצילי, ששוחררה כחלק מהסכם החטופים, הבטיח לדאוג לשחרור כל החטופים הנותרים שנתפסו על ידי חמאס.

 נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נפגש היום בצהריים עם ליאת בינין אצילי, אמריקאית-ישראלית ששוחררה כחלק מהסכם החטופים שוושינגטון סייעה להגיע אליו בסוף נובמבר. לפגישה הצטרפו חברי משפחתה, ויועץ הביטחון הלאומי של ארה"ב ג'ייק סוליבן נכח גם הוא, כך מסר הבית הלבן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 במשך 54 ימים הייתה בשבי ליאת אצילי, המורה האהובה מניר עוז.

ליאת אצילי היא אחת מבין 75 אנשי קהילת ניר עוז שנחטפו ב-7 באוקטובר. לאחר חזרתה מהשבי היא סיפרה: "ראיתי קצת טלוויזיה, ידעתי את מספר הקורבנות, אבל לא ידעתי שניר עוז נפגעה כל כך קשה. לא ידעתי כלום על הבנים שלי". בדירה שבה הוחזקה, הן היו שתיים. אומנם שתיהן מניר עוז, אבל לפני כן לא הכירו. ובכל זאת, מהלילה הראשון, הן ישנו כשהן מחזיקות ידיים וחלקו הכול – את האוכל ואת הדמעות. "היה בכי. שעת בכי בכל יום", היא משחזרת.

הנשיא ביידן מסר בדף הפייסבוק שלו:

ליאת בינין אצילי היא ניצולה. היה זה לכבוד לקבל אותה לבית הלבן הערב, לשמוע ממנה באופן ישיר על העמידה האיתנה שלה למרות שעברה את הבלתי נתפס, ולהבטיח לה שהמלאכה שלי לא תסתיים עד שנבטיח את שחרור כל החטופים הנותרים שנתפסו על ידי חמאס.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE