הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי אוקלנד מאסו בראשת העיר הפרוגרסיבית: "זה ילך ויחמיר לפני שזה ישתפר"
ארגון שנאבק נגד ראשת העיר שנג תאו הצליח לאסוף מספיק חתימות כדי להעמיד את הדחתה לבחירת הציבור בנובמבר הקרוב – זאת בתקווה לשנות את האקלים הפוליטי של העיר

העיר אוקלנד בקליפורניה עשויה להתקרב לשינוי באקלים הפוליטי כאשר התושבים מאסו מהבעיות ההולכות וגוברות הקשורות לעלויות הדיור, הפשע ומשבר ההומלסים.

"ההתנגדות לפרוגרסיביים כמו ראשת עיריית אוקלנד שנג תאו הולכת ומתחזקת, בעזרת משבר התקציב, התסכול מהפשע וההשלכות מהפשיטה של ה-FBI", כך דווח ב-San Francisco Chronicle, בהתייחסות לחקירה הקשורה לראשת העיר.

וכך, הקבוצה 'אוקלנד מאוחדת להדחת שנג תאו', או OUST, הגישה עצומה בחודש יוני להדיח את ראשית העיר. פקידים במחוז אלמדה אישרו שהם עמדו בסף של 25,000 חתימות בוחרים, מה שמקנה להצעה זכאות להופיע בכרטיס ההצבעה בנובמבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראשת העיר (צילום: Getty Images)

 

סטיבן טבארס, כתב פוליטי מקומי, אמר שהאידיאולוגיה הפרוגרסיבית השולטת מאז 2011 הולכת ונחלשת.

"זה היה בערך כרטיס חופשי לפרוגרסיביים", אמר טבארס על התנועה Occupy שהוקמה בסן פרנסיסקו ב-2011. "אבל כעת אנחנו עוזבים את תקופת הזהב הזו".

מיד לאחר שהקמפיין להדחתה מהמשרד עמד בקריטריונים להופיע בכרטיס ההצבעה בנובמבר, ה-FBI פשט על ביתה. לאחר מכן, עורך דינה של תאו פרש באופן פתאומי, ואז גם הדובר הראשי שלה התפטר.

חדשות 'פוקס ניוז' דיווח קודם לכן שתומכי ההדחה אומרים שהבטיחות הציבורית והחיוניות הכלכלית החמירו תחת ראשת העיר הפרוגרסיבית, ושלא היה עליה לפטר את ראש המשטרה לרון ארמסטרונג.

לאחר שראיינה מספר חברי קהילה, ה'כרוניקל' דיווחה כי רבים מתוך הקהילה מרגישים אי-שביעות רצון ממצבה הנוכחי של העיר ורוצים שינוי.

"זה כאוס," אמר ג'יי ג'יי ג'נקינס, ברמן בסמיטי'ס. "כל פעם שאני חושב שהגענו לשיא, קורה עוד משהו. ואני לא חושב שזה נגמר. זה ילך ויחמיר לפני שישתפר".

הכומר קן צ'מברס ממערב אוקלנד אמר: "אני בעיר 58 שנה. מעולם לא ראיתי דבר כזה לפני. זה מצב מורכב, בעייתי, הדורש מספר משימות במקביל".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE