הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"גל החום הקיצוני בהיסטוריה המתועדת": לאס וגאס שוברת שיא נוסף
העיר הגדולה בנבדה סובלת מטמפרטורות גבוהות וחריגות, וכעת שברה שיא של חמישה ימים רצופים עם 115 מעלות פרנהייט, או 46 מעלות צלזיוס

לאס וגאס הציבה שיא חדש ביום רביעי כשהיא סימנה יום חמישי ברציפות מעל 115 מעלות פרנהייט, או 46 מעלות צלזיוס – זאת במהלך גל חום מתמשך שימשיך לצלות חלקים רבים בארה"ב עד סוף השבוע.

הטמפרטורות הלוהטות עלו ל-115 פרנהייט קצת אחרי השעה 1:00 בצהריים בנמל התעופה הבינלאומי הארי ריד, במה ששבר את השיא הקודם של ארבעה ימים רצופים מעל 115 מעלות שנקבע ביולי 2005.

האבן דרך האכזרית הזו מסמנת שיא נוסף עבור עיר המדבר של נבדה השבוע: ביום ראשון, לאס וגאס הגיעה לשיא כל הזמנים של 120 מעלות פרנהייט, או 48.8 צלזיוס, וכך אפילו עבור המדבר הטמפרטורות הן חסרות תקדים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זהו גל החום הקיצוני ביותר בהיסטוריה המתועדת של לאס וגאס מאז 1937", אמר המטאורולוג ג'ון אדייר, ותיק של שלושה עשורים במשרד השירות הלאומי למטאורולוגיה בדרום נבדה.

גל החום הממושך מגיע עם סכנות רציניות לבריאות הציבור, הדגישו פקידים מקומיים.

"אפילו אנשים בגיל צעיר שנראים בריאים יכולים לסבול ממכות חום כאשר זה כל כך חם וכאשר קשה לגופך להתקרר", אמרה אלכסיס בריגנולה, אפידמיולוגית במחוז הבריאות של דרום נבדה.

עיירות הקימו מרכזי קירור חירום במרכזי קהילה ברחבי דרום נבדה. כבאים בהנדרסון, נבדה, הפכו בשבוע שעבר לראשונים באזור שהפעילו מה שדוברת העיר מדלין סקיינס כינתה "קפסולות קוטב".

הקפסולות, שהופעלו לראשונה בפיניקס, יכולות להימלא במים ובקרח כדי לטבול חולה רפואי במים קרים בדרך לבית חולים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE