הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בהפרש של יומיים: שני נערים ננשכו על ידי כריש בחופי פלורידה
נער בן 14 אושפז בבית החולים אחרי התקלות עם כריש בחוף דייטונה ביום רביעי, זאת יומיים אחרי שנער אחר בן 14 סבל מפציעות דומות – גם כן אינן מסכנות חיים

נער בן 14 ננשך על ידי כריש ביום רביעי בחוף דייטונה שבפלורידה, כך אמרו הרשויות המקומיות, זאת יומיים בלבד לאחר שקטין נוסף נפצע מהתקלות עם הדג הטורף.

הצעיר הוא תושב מיזורי שהגיע לנופש בפלורידה, ובזמן שבילה במים בגובה הברך, הוא ננשך ברגלו השמאלית. כך נמסר מארגון ההצלה של חופי מחוז וולוסיה.

הוא פונה לבית החולים עם פציעות שאינן מסכנות חיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ההתקלות האחרונה עם הכריש מסמנת את הרביעית מתחילת החודש במחוז.

רק ביום שני האחרון, נער אחר גם כן בן 14 ננשך כאשר בילה בחוף בפונס אינלט. הוא פונה לבית החולים עם חתכים שאינם מסכנים חיים, לפי אהרון ג'נקינס, סגן ראש גוף הבטיחות בחופי וולוסיה קאונטי.

עדים אמרו שהכריש היה מסוג כריש שחור-סנפירים, שהוא נפוץ באזור.

ביום העצמאות האמריקאי נרשמה התקלות נוספת, כאשר תושב אוהיו בן 21 שביקר באזור לכבוד ה-4 ביולי, שיחק כדורגל במים שהגיעו עד הברך שלו בערך, כאשר לפתע ננשך. גם הוא אושפז ולא נשקפת סכנה לחייו.

"הרגשתי כאילו דוקרים אותי ברגל", אמר הנפגע בן ה-21, קונור בייקר. "ניסיתי כמה שיותר מהר להגיע לחוף".

ביום שלמחרת, ב-5 ביולי, גבר בן 26 מסרסוטה ננשך ברגלו.

פלורידה ממשיכה להחזיק במקום הראשון לטריטוריה עם כמות נשיכות הכריש הגדולה ביותר, כך לפי הארכיון הבינלאומי של תקיפות כריש.

בשנת 2023, אושרו 16 תקריות כאלה, אם כי במזל אף אחד מהן לא הייתה קטלנית. זה נמוך יותר מהממוצע ההיסטורי של פלורידה של 19 אירועים בשנה.

שמונה מהם היו במחוז וולוסיה, ביתה של חופי דייטונה וניו סמירנה, שזכה לכינוי "בירת נשיכות הכריש של העולם".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE