הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האחיינית של דונלד טראמפ זועמת על התמיכה בו: "ארה"ב נמצאת בירידה קוגניטיבית"
המטרה של מרי טראמפ היא, לדבריה, להזכיר לציבור האמריקאי עד כמה הכהונה של "הדוד הפשיסט" שלה הייתה "איומה ומלאה באסונות" – וכמה ממשלת ביידן היא "הטובה שראיתי בחיי"

האחיינית של דונלד טראמפ, מרי טראמפ, פרסמה פוסט ביום שלישי בו הביעה את החששות שלה מפני כיצד ייראה הבית הלבן תחת הנשיא לשעבר.

מאז העימות הנשיאותי בשידור חי מול ג'ו ביידן, טראמפ הצליח לגרוף אחוזים נוספים בסקרים הלאומיים – מה שכמובן מכניס את מתנגדיו לפאניקה.

מרי טראמפ פרסמה בבלוג שלה ב-Substack שנראה כי ארצות הברית "נמצאת בתהליך של ירידה קוגניטיבית. זו הדרך היחידה שבה אני יכולה להסביר את הזיכרון הקצר שמחק את ארבע השנים האיומות ומלאות באסונות כאשר הדוד של יהיה במשרד".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרי טראמפ, אחייניתו של דונלד טראמפ 

 

הפסיכולוגית הקלינית והסופרת, שהיא מבקרת תדירה של דונלד טראמפ, המשיכה ופירטה מספר החלטות מדיניות שקיבל הדוד שלה שהיא היתה רוצה "לשכוח", כולל התמודדותו של טראמפ עם מגפת הקורונה ופעולותיו בקשר להסתערות על הקפיטול ב-6 בינוא 2021.

"אבל אני, לא יכולה לשכוח אף אחד מכל אלה", כתבה מרי טראמפ. "ואני מחויבת שלא לתת לשאר המדינה לשכוח זאת גם כן. אחת המטרות שלנו היא להזכיר לכמה שיותר אנשים כמה שהמצב היה רע, ולהזהיר אותם שהדברים יהיו הרבה יותר גרועים אם נמשיך לשכוח".

"ואם נכשל", היא המשיכה, "אני חוששת שהוא יעשה דברים למדינה הזו ולעם שלה שלעולם לא נוכל לשכוח. או לסלוח".

מרי תומכת קולנית של הנשיא ביידן, ואפילו אחרי העימות בו הוא היה חלש, מבולבל ולא קוהרנטי – היא המשיכה לחזק אותו: "אני גאה לתמוך בממשל הנשיאותי הטוב ביותר שראיתי בחיי. הדמוקרטיה האמריקאית תלויה בכך שננצח את הדוד הפשיסט שלי ואת עמיתיו בנובמבר".

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE