הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוטר מקומי התעמת עם היורה בטראמפ לפני הירי - אך נסוג
השוטר עלה לגג שממנו פעל הצעיר שירה בנשיא לשעבר, אולם נסוג אחור לאחר שהמתנקש כיוון אליו את נשקו

קצין משטרה מקומי כמעט התעמת עם היורה שאימן את הרובה שלו על הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בשבת - עד שהיורה כיוון את אקדחו אל השוטר ראשון.

לפי סוכנות הידיעות AP, משתתפים בעצרת התריעו בפני השוטרים על אדם המטפס לגג של בניין קרוב למקום העצרת. קצין הלך בסופו של דבר להתעמת עם היורה, שזוהה מאוחר יותר כתומס קרוקס בן ה-20, אך הוא נסוג לאחר שקרוקס כיוון עליו את אקדחו, לפי סוכנות הידיעות AP.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחר מכן ירה קרוקס במהירות ירייה לעבר טראמפ, ירייה שקרעה את אוזנו והרגה משתתף נוסף. צלפים של השירות החשאי הרגו אז את קרוקס.

סריקת אינטרנט לא העלתה שום סימנים למניפסטים מאיימים של קרוקס או לפוסטים שכאלה ברשתות החברתיות, ולפי ה-FBI אין לו גם היסטוריה של מחלות נפש. גם הנטיות הפוליטיות של קרוקס עדיין לא ברורות. הוא היה רשום כרפובליקני, ותרם 15 דולר לארגון פרוגרסיבי ביום השבעתו של ג׳ו ביידן ב-2021. ה-FBI זיהה את קרוקס על ידי ניתוח ה-DNA שלו, אמרו גורמים רשמיים לחברת CBS המקומית KDKA, מכיוון שלא היה עליו שום זיהוי.

כזכור, בהצהרה קצרה שנשא ביידן הוא אמר כי הוא אסיר תודה על כך שטראמפ מרגיש טוב, והורה לבחון את אבטחת טראמפ אחרי הירי בו. "הייתה לנו שיחה קצרה וטובה אמש", אמר ביידן והביע תנחומים בפני משפחתו של ההרוג, קורי קומפרטורי. "ניסיון התנקשות עומד בסתירה לכל מה שאנחנו מאמינים בו", הדגיש.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE